1

رییس کانون پخش‌کنندگان در برابر سامانه فروش آنلاین بلیت⇐چرا این سامانه در ساعات پرترافیک دچار اختلال می‌شود؟/این اختلالات به فروش فیلمها لطمه می‌زند/نیاز داریم به نظارت قوی بر این سامانه!

سینماروزان: سامانه فروش آنلاین بلیت سینماها «سینماتیکت» که در جریان برگزاری جشنواره سی و ششم فیلم فجر یکی از بهترین سرویس دهیها را به مخاطبان داشت در چند روز اخیر و در برخی ساعات دچار اختلالاتی شده که واکنش علی سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان را موجب شده است.

به گزارش سینماروزان علی سرتیپی که به عنوان پخش کننده هم «به وقت شام» را روی پرده دارد با اشاره به این اختلالات به «مهر» گفت: گزارش هایی مبنی بر اختلال در سایت سینماتیکت در ساعت های پرترافیک شده است مبنی بر اینکه در مواقعی سایت به درستی بالا نمی آید و یا پول خرید بلیت از خریدار گرفته می شود ولی امکان انتخاب صندلی فراهم نمی شود.

وی با اشاره به اینکه مشابه این مشکل نوروز سال گذشته نیز وجود داشت، بیان کرد: این مسأله به فروش فیلم ها لطمه می زند و در شرایطی که صاحبان فیلم ها هزینه زیادی برای تبلیغات خود انجام می دهند نبود دسترسی به خرید آنلاین بلیت باعث می شود مخاطبان آثار استقبال کمتری از فیلم ها بکنند. انتظار ما از سایت مورد نظر این است که پشتیبانی خوبی برای خدمات خود درنظر بگیرد و پیش بینی شرایط پرترافیک به ویژه در اکران نوروزی را کرده باشد.

سرتیپی با ابراز امیدواری از اینکه مشکل موجود هر چه سریعتر رفع شود، گفت: گرچه ما نیز این مساله را پیگیری می کنیم ولی انتظار می رود نهادهای ذیربط نیز بر این مساله نظارت قوی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عمده فروش فیلم ها در پردیس های سینمایی است که مخاطبان آنها نیز بیشتر آنلاین بلیت می خرند، عنوان کرد: سایت سینماتیکت خدمات خوب و مهمی به سینمای ایران ارایه داده است ولی از آنجا که تا امروز هیچ رقیبی نداشته است انتظار می رود در ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات خود بکوشد.