1

رییس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان مطرح کرد⇐جز آقای رئیسی شناخت چندانی از دیگر نامزدها ندارم!/ یک بار همراه با رئیسی به تماشای یک فیلم توقیف شده نشستم!/در زمان دادستانی، رئیسی کمک‌هایی کرد به برخی معاونین سینما!/برایم عجیب است که در شرایط‌ کنونی، رئیسی هیچ حرفی از سینما نمی‌زند!/اگر برنامه‌ای برای ارتقای معیشت اهالی هنر دارند هرچه زودتر اعلام کنند!

سینماروزان/امیر صباغ: سیدضیاء هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران روی آنتن زنده رادیو هم از عقبه سیدابراهیم رئیسی گفت و هم خواستار ارائه برنامه هنری از سوی وی و سایر کاندیداها، حرف زد.

سیدضیاء هاشمی در برنامه سینمامعیار رادیوگفتگو در خصوص نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امسال و نسبت آنها با سینما گفت: به جز آقای رئیسی شناخت چندانی از دیگر نامزدها ندارم اما آقای رئیسی را بدلایل مختلف می شناسم چون یک بار با ایشان به تماشای یک فیلم توقیف شده نشستم و چه دیدگاه‌های خوبی نسبت به آن فیلم داشتند.

رییس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان ادامه داد: در زمان دادستانی ایشان معاونین های سینمایی که در خصوص برخی فیلم ها دچار مشکل می‌شدند سراغ ایشان می‌آمدند و ایشان کمک می کرد.

هاشمی با اشاره به مشکلات عدیده اهالی سینما و بخصوص مشکلات معیشتی تاکید کرد: در شرایط امروز عجیب است برایم که ایشان که اهل فیلم بود و روی مانع زدایی ها کار می کردند، هیچ حرفی از سینما نمی‌زنند. واقعا چرا هیچ کدام از کاندیداها درباره لزوم برطرف ساختن مشکلات اهالی سینما و به‌ویژه مشکلات معیشتی حرفی نمی‌زنند؟ اگر برنامه‌ای برای ارتقای معیشت اهالی هنر دارند هرچه زودتر اعلام کنند چون در شرایط فعلی این حس دست داده که هیچ یک برنامه‌ای تخصصی در این حیطه ندارند!