1

روی آنتن زنده هویدا شد⇐تناقض آشکار میان ادعای مدیرعامل خانه سینما با گفته‌های رییس هیأت مدیره پیرامون چرایی اختلال در برگزاری یک جشن بزرگ!

سینماروزان: در نخستین برنامه از فصل تازه «سینمادو» و به بهانه برگزاری پرحاشیه جشن خانه سینما، حامد عنقا مجری برنامه ارتباطی تلفنی برقرار کرد با منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما.

به گزارش سینماروزان عنقا کوشید کاملا محترمانه حجم بالای بی نظمی در جشن خانه سینما که مدام صفت «بزرگ» ضمیمه‌اش میشود را به چالش بکشد؛ بی‌نظمیهایی که از محل برگزاری جشن که یک زمین چمن بود تا اختلالات فنی و عدم حضور مجری در ابتدای مراسم را شامل میشد.

شاهسواری هرچند در ابتدا کوشید این گونه اختلالات را طبیعی بداند و آنها را مشابه اختلالاتی بداند که حین تماس تلفنی اش با «سینمادو» پیش آمده(!) اما از جایی به بعد وقتی با مصادیق مختلفی که از سوی عنقا بیان میشد مواجه شد مجبور شد اختلالات را قبول کند و بابت آن عذرخواهی کند بخصوص وقتی عنقا بر این امر تأکید کرد چگونه است مکان برگزاری جشنی که زمان برگزاری آن همواره ثابت است و میتوان از سال قبل برایش برنامه ریزی کرد تا دقایق انتهایی مانده به برگزاری مشخص نیست.

شاهسواری در توجیه این مسأله گفت: مکان برگزاری جشن از 25 روز قبل مشخص بود اما با مشکلاتی بیرون از خودمان مواجه شدیم و همین امر بود که دردسرآفرین شد.

این گفته را اگر کنار گفته های همایون اسعدیان بگذاریم که حین برگزاری جشن، مشکلات را به تنگ نظری همکاران خود نسبت داده بود به یک تناقض می رسیم.

شاهسواری که مدیرعامل است می‌گوید مشکلات بیرونی اختلال ایجاد کرده و اسعدیان که رییس هیأت مدیره است تنگ نظری همکاران درونی را عامل مشکل می داند.

کدام را باید باور کرد؟