1

روی آنتن زنده بیان شد⇐ رییس سینما برای اردوغان توییت می‌زند ولی به اعتراضات بدنه سینما نسبت به عملکرد غلط صندوق هنر کمترین واکنشی نشان نمی‌دهد!!/چه کسی باید مشکل بیمه تکمیلی درمان سینماگران را حل کند؟؟

سینماروزان: دامنه اعتراضات نسبت به کم‌کاری صندوق اعتباری هنر درباره حل مشکل بیمه تکمیلی درمان سینماگران کماکان ادامه دارد ولی هنوز نه وزیر ارشاد و نه رییس سازمان سینمایی و نه مدیرعامل خانه سینما-که عضو هیات امنای صندوق هم هست- کمترین واکنشی به این اعتراضات نشان نداده‌اند.

سینماگران معترضند به انتخاب یک شرکت بیمه‌ای گمنام به‌عنوان متصدی بیمه تکمیلی درمان خود و بوروکراسی نفسگیر این شرکت برای ارائه خدمات و از این می‌گویند که بسیاری از مراکز تحت قرارداد این بیمه به سینماگران سرویس نمی‌دهند.

این اعتراضات به رسانه ملی هم کشیده شد و پژمان کریمی روزنامه‌نگار سینما روی آنتن زنده “هفت” بیان داشت: وزیر ارشاد یک‌چهره دوست داشتنی است ولی از اتفاقاتی که در سازمان سینمایی می افتد بی خبر است و انگار نمی‌داند سینماگران چه مشکلاتی دارند.

این روزنامه‌نگار ادامه داد: رئیس سازمان سینمایی کشور برای اردوغان توییت میرند ولی به اعتراضات بدنه سینما نسبت به عملکرد غلط صندوق هنر کمترین واکنشی نشان نمی‌دهد! چه کسی باید مشکل بیمه درمانی سینماگران را حل کند؟ کاش رییس سینما به نامه صنوف سینمایی که به دنبال بیمه تکمیلی خود هستند بها می‌دادند و از سینماگرانی که گرفتار عملکرد فشل یک شرکت بیمه گمنام هستند، حمایت میکردند.