1

رویا نونهالی مترصد کارگردانی در سینما یا تلویزیون

سینماژورنال: رویا نونهالی در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون نقش‌های ماندگاری ایفا کرده است و تجربه همکاری با بسیاری از کارگردانان نامدار از بهمن فرمان آرا و علی رفیعی تا خسرو سینایی و حسین کیانی را داشته است.

به گزارش سینماژورنال این بازیگر هم‌اکنون تصمیم بر آزمودن خود در نقش کارگردان دارد.

او پس از عید فطر نمایش‌نامه‌ای از مولیر را با عنوان «کمدی تارتوف» در تالار شمس روی صحنه خواهد برد که در این اجرا محسن حسینی، مریم بوبانی، رویا بختیاری، محمدرضا مالکی، محمدعلی حسینعلی‌پور، روزبه مهر، محمدهادی عطایی و شیرین اسماعیلی او را همراهی خواهند کرد.

نونهالی دانش‌آموخته مدرسه «ژاندارک» است و افزون بر تجاربش در تئاتر و سینما، فارغ التحصيل رشته نقاشی از دانشگاه تهران است.

نونهالی که در تلویزیون بواسطه ایفای نقش “ناتاشا” در سریال “خواب و بیدار” شناخته می شود در گفتگویی با “شرق” درباره اینکه آیا امکان دارد که بعد از کارگردانی تئاتر کارگردانی در سینما یا تلویزیون را تجربه کند می گوید: سینما، تئاتر و تلویزیون را از نزدیک، بارها تجربه کرده‌ام. امروز متن مولیر و امکان اجرا پیش‌رویم هستند و باید از فرصت‌های زندگی استفاده کرد. این فرصت در جهان تئاتر به وجود آمده و فکر می‌کنم به‌اندازه‌کافی، تصویر برای ساختن روی صحنه در اختیار دارم. اگر چنین اتفاقی در مورد ماجرایی در سینما یا تلویزیون فراهم شود، حتما به تجربه‌اش می‌ارزد.