1

رونمایی از صداهای یک زندگی با حضور مهتاب کرامتی+عکس 

سینماروزان: آئین رونمایی از آلبوم موسیقی «ده تير» به نوازندگی گلنوش صالحی، در مجموعه فرهنگی ـ هنری شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش سینماروزان آلبوم موسیقی «ده تير» شامل قطعاتی با آلات مختلف موسیقی از جمله دودوک، کمانچه، ویلنسل، تنبک، دهل و بندیر بوده و هنرمندانی چون هاروت چیکولیان، سهیل مخبری و ستار خطایی در آن مشارکت داشته اند. گلنوش صالحى متولد 1369 و فارغ التحصيل هنرستان موسيقى است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هنر و در رشته نوازندگی تار دریافت کرده و هم اکنون مدرس هنرستان موسيقى دختران است.

گلنوش صالحی، درباره این تجربه جدید می گوید: «ده تير» مجموعه اى از صداهاى يك زندگى است؛ از فراز و فرودش، از تمام ديناميك يك روند تنش زا تا به سكون.

گفتنی است آلبوم «ده تير» از سوی شرکت نشر و پخش جوان منتشر شده و از یکشنبه 18 تیر ماه در شهر کتاب ها و سایر فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی قابل دسترس علاقمندان خواهد بود.

همچنين مراسم رونمايي روز جمعه 23 تيرماه ساعت 17 در مجموعه فرهنگي هنري شهركتاب فرشته و با همكاري شرکت نشر و پخش جوان و با حضور هنرمنداني چون؛ مهتاب كرامتى، سهيلا گلستانى، محمدرضا فياض، پيام جهانمانى و.. برگزار مي‌شود.

ده تیر
ده تیر