1

رونمایی از آنونس “حکایت عاشقی” رادان+فیلم

سینماژورنال: آنونس فيلم سينمايي «حكايت عاشقي» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده در آستانه اکران عمومی این فیلم در سینماهای سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش سینماژورنال آنونس فيلم سينمايي «حكايت عاشقي» A Tale of Love و با بازی بهرام رادان، قطب‌الدین صادقی، بهمن زرین‌پور، شیلان رحمانی و شوان عطوف بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق، توسط بهزاد طهماسبی در آستانه اکران سراسری در سینماهای کشور، ساخته شده و با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شده است.

اکران سراسری و عمومی فيلم سينمايي «حكايت عاشقي» که روایتی عاشقانه دارد از روز چهارشنبه 27 آبان‌ماه جاری توسط شرکت پخش «جوزان فیلم» در سینماهای تهران و شهرستانها آغاز می‌شود.

برای دیدن آنونس “حکایت عاشقی” اینجا را کلیک کنید.

حضور در هفته فیلم بارسلونا

«حكايت عاشقي» که توسط بنیاد سینمایی فارابی در سطح جهان پخش می‌شود؛ این روزها در سومین دوره هفته فیلم‌های سینمایی «خانه آسیا» در شهر بارسلون حضور دارد.

این هفته فیلم‌ با نمایش بیش از 50 فیلم از کارگردانان 20 کشور آسیایی در بخش‌های مختلف از جمله؛ «بخش اصلی»، «بخش ویژه» و همچنین «بخش پانوراما» در روزهای 20 تا 24 آبان‌ماه جاری (11 تا 15 نوامبر 2015) در شهر بارسلون در کشور اسپانیا برگزار می‌شود.