1

روزنامه اصولگرا خطاب به مدیران تلویزیون⇐نویسنده یا نویسندگان “پایتخت۷” چه کسانی هستند؟ /آیا همان تیم قبلی نویسندگان حفظ شده یا اینکه تغییرات بنیادین و اساسی در بین آن‌ها رخ خواهد داد؟/محتوای و رویکرد اصلی سناریوی فصل هفتم چیست؟/ آیا مخاطب با سریالی شریف و ارزشمند مواجه خواهد شد یا اینکه قرار است توبه‌نامه‌ای باشد که در لابه‌لای آن متلک‌هایی هم نثار بخش‌های مختلف شود؟/یادتان باشد ادامه کار با همان تیم قبلی نوعی به سخره گرفتن افکار عمومی محسوب می‌شود!

سینماروزان: انتشار خبر تولید فصل هفتم سریال “پایتخت” بعد از واکنش کیهان، حالا با واکنش روزنامه اصولگرای جوان مواجه شده است.

روزنامه “جوان” خطاب به مدیران تلویزیون نوشت: اخبار ساخت و تولید فصل هفتم این سریال در حالی مطرح می‌شود که تذکر چند نکته و پاسخگویی مدیران تلویزیون و سازندگان این سریال به برخی سؤالات لازم و ضروری است. اول اینکه نویسنده یا نویسندگان کار چه کسانی هستند؟ آیا همان تیم قبلی حفظ شده یا اینکه تغییرات بنیادین و اساسی در بین آن‌ها رخ خواهد داد؟ یادتان باشد ادامه کار با همان تیم قبلی نوعی به سخره گرفتن افکار عمومی محسوب می‌شود.

روزنامه جوان ادامه داد: دوم اینکه محتوای و رویکرد اصلی سناریوی فصل هفتم چیست؟ آیا مخاطب با سریالی شریف و ارزشمند مواجه خواهد شد یا اینکه قرار است توبه نامه‌ای باشد که در لابه‌لای آن متلک‌هایی هم نثار بخش‌های مختلف شود؟

این روزنامه تاکید کرد: آنچه مسلم است اینکه مدیران سازمان باید با نظارت محتوایی دقیق و مسئولانه جلوی هر گونه انحراف احتمالی سریال را با اتخاذ تدابیرو سازو کار‌های قانونی بگیرند. تجارب گذشته نشان داده است که در عین داشتن اعتماد به سازندگان سریال مدیران تلویزیون لازم است که با اعمال قوانین محتوایی و پخش سازمان، اجازه بروز هیچ‌گونه اهمال و کم کاری از سوی ناظران و تولیدکنندگان سریال را ندهند وگرنه آزموده را آزمودن خطاست.