1

روایت یک بازیگر طنز از ردپای سلاطین ارز، فوتبال و موسیقی در سریال “کامیون”!+عکس

سینماروزان: سریال “کامیون” که از شبکه دو روی آنتن میرود اشارات مختلفی داشته هم به سلاطین خوشنام فوتبال و موسیقی و هم سلاطین بدنام اقتصادی و آنها که پشت موسسات مالی-اعتباری متخلف هستند.

علی هاشمی برادر هدایت هاشمی با اشاره به ایفای نقشی اصالتا خراسانی در “کامیون” به بانی‌فیلم گفت: خیلی خوشحالم که هم خودم و هم برادرم هدایت توانسته‌ایم لهجه مشهدی را با سریالهای طنز به خانه‌های مردم ببریم. در “کامیون” با بزرگانی مثل مهدی هاشمی و جهانبخش سلطانی همکاری کرده‌ام که هر یک خاطرات فراوانی برای ما داشته‌اند.

این بازیگر با اشاره به شباهتهای شخصیت اصلی فیلم به سلطان علی پروین گفت: بلحاظ جثه و سرعت عمل، مهدی هاشمی یادآور علی پروین است و اینکه هوای پایین‌دست‌ها را دارد نیز تداعیگر مردمداری علی پروین است.

هاشمی افزود: گریمور این سریال سعی کرده هر کدام از کاراکترها را طوری چهره‌پردازی کند که همین گریم‌ها هم خنده‌دار و مفرح باشند. در سریال سپند امیرسلیمانی را هم داریم که با شمایل “الویس پریسلی” سلطان راک اند رول گریم شده و خیلی هم بین مخاطبان، بحث ایجاد کرده.

علی هاشمی پیرامون کنایه‌های سریال به پشت پرده موسسات مالی متخلف و سلاطین ارز گفت: این موسسات همه مردم را از دور یا نزدیک درگیر کرده‌اند و اینکه پشت پرده هر کدام از تخلفات هم یک‌ سلطان وجود دارد نشان دهنده اوضاع است و مسعود اطیابی کارگردان سریال هم کوشیده بخشی از فساد این موسسات را به دل طنز بیاورد.

این بازیگر درباره دورنمایی از سریال “کامیون” بیان داشت: “کامیون” سریالیست که میخواهد هم از درگیریهای جوانان بگوید و هم لحظات کمدی خود را داشته باشد و بر همین اساس قدرت ماندگاری بالایی دارد به‌خصوص که سلامت کمدی برای تولیدکنندگان اهمیت داشته و درکنار طنزپردازی بسیار بر رعایت اخلاق تاکید شده.

علی هاشمی(وسط) در نمایی از “کامیون”