1

روایت کارگردان “پژمان” از اولین عشق زندگیش…

سینماژورنال: سروش صحت نویسنده، کارگردان و بازیگری که بیشتر با نقشهای طنز می شناسیمش مدتهاست که ستونی به نام “تاکسی نوشت” را در روزنامه “اعتماد” دارد و به شرح اتفاقاتی می‌پردازد که حین تاکسی سواری برایش رخ داده.

به گزارش سینماژورنال یکی از تازه ترین نوشته‌های صحت در “تاکسی نوشت” درباره اولین عشق زندگیش و دیدار با وی بعد از سالها در یک تاکسی بوده است.

اولین عشق زندگیم

کارگردان “پژمان” و “ساختمان پزشکان” در شرج اولین عشق زندگیش نوشته است: اولين عشق زندگي‌ام مربي مهدكودك‌مان بود. خانم قاسمي كه او را خاله شهرزاد صدا مي‌كرديم به نظرم زيباترين، مهربان‌ترين، باشعورترين و بهترين زن عالم بود و من در چهار سالگي يك دل نه صد دل عاشقش بودم…

سلام خانم قاسمی

وی ادامه داده است: چند روز پيش سوار تاكسي كه شدم ديدم خانم قاسمي كنارم نشسته است. با همان نگاه اول شناختمش، هر چند كه سال‌هاي سال از آن دوره عشق و عاشقي گذشته بود. خانم قاسمي الان زن چاقي در آستانه ٨٠ سالگي بود كه كنار دخترش كه زن ميانسالي بود نشسته بود و روبه‌رو را نگاه مي‌كرد. گفتم: «سلام خانم قاسمي.» خانم قاسمي نگاهم كرد اما جواب سلامم را نداد. گفتم: «منو يادتون هست؟ شما توي مهد مربي من بوديد.»

دروغگو

صحت افزوده است: دخترش سلام و عليكي كرد و توضيح داد كه متاسفانه حافظه مادرش مخدوش شده و خاطراتش را از دست داده است. نااميد نشدم و گفتم: «من عاشق شما بودم.» خانم قاسمي نگاهم كرد و باز هم جوابي نداد. گفتم: «هنوزم عاشقتونم.» خانم قاسمي گفت: «دروغگو»