1

روایت کارگردان “تهران ۱۵۰۰” از یک اتفاق تلخ در راهپیمایی اربعین+عکس

سینماروزان: حضور برخی هنرمندان و البته مدیران سینمایی در جمع راهپیمایان اربعین و البته تلاش برخی از این میان برای گرفتن سلفی های متعدد از حضور خویش در مراسم و اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی موضوعی بود که در روزهای اخیر با انتقادات برخی از مخاطبان مواجه شد.

به گزارش سینماروزان انتقاد از این جهت که حضور در راه پیمایی اربعین نیاز به تظاهرات بیرونی ندارد و چه بسیار از چهره های سرشناسی که به راه پیمایی رفته اند و هیچ کس هم خبردار نشده است.

بهرام عظیمی انیماتور برجسته و کارگردان انیمیشن “تهران 1500” از جمله هنرمندان حاضر در راه پیمایی بود. عظیمی انتقادات برخی مخاطبان را برداشت منفی خواند و بیان داشت: اتفاق تلخی در این میان افتاد و آن برداشت منفی برخی از افراد نسبت به هنرمندان حاضر در این کاروان بود. مثلا دیدگاهی که هنرمندان را متظاهر خوانده و یا متهم به رانت خواری می کرد و این طرز تفکر احساس بسیار بدی را به من منتقل کرد.

وی ادامه داد: به طور قطع هنرمندان در این سفر معنوی مشوق خوبی هستند تا در سال های بعد این راه پیمایی با استقبال بیشتری از سوی مردم مواجه شود. در مقابل این برداشت و طرز تفکر فقط می توانم بگویم که برای کسانی كه منتظر چنین خبرهایی هستند تا از آن داستان منفی بسازند باید تاسف خورد.

عظیمی درباره حال و هوای روحی خود حین راه پیمایی تصریح کرد: این سفر به گونه ای است که تا در فضا و مکان قرار نگیرید، نمی توانید آن را احساس کنید اما باید بگویم که در فضای بسیار تأثیرگذاری قرار داشتیم و هر کدام از ما حال و هوای متفاوتی داشتيم.

این انیماتور افزود: هر چند که گریه زبان حال بیشتر زائران بود، اما طبیعتا چیزی که بیشتر از همه در آن فضا به یاد می آورید، اشتباهاتی است که در طول زندگی انجام داده اید و این مکان موقعیت مناسبی برای عذرخواهی و طلب مغفرت است.

بهرام عظیمی در راه پیمایی اربعین
بهرام عظیمی در راه پیمایی اربعین