1

روایت رضا عطاران از روزهایی که بهش می‌گفتند «رقاص مو ژل‌ زده»!!!+فیلم و عکس

سینماروزان: رضا عطاران را باید یکی از موفق ترین کمدین های رشدکرده در رسانه ملی دانست؛ کمدینی که در تلویزیون نوعی تازه از کمدی آیتمیک را با «ساعت خوش» آغاز کرد و رفته رفته خودش را بالا کشید و تبدیل شد به یکی از بهترین سریال سازان طنز تلویزیون.

به گزارش سینماروزان با این حال عطاران بعد از حواشی گریبانگیر سریال «بزنگاه» قید فعالیت در تلویزیویون را زد و ترجیح داد کارش را چه به عنوان بازیگر و چه به عنوان کارگردان در سینما پی گیرد.

 عطاران در تازه ترین گفتگویش در پاسخ به سوالی در چرایی اینکه به تلویزیون بازنمیگردد به «همشهری جوان» می‌گوید: یک بخشش را قبول دارم که لج هنری است و بعد از سریال «بزنگاه» شرایطی به وجود آمد که باعث این لجاجت شد. اما یک بخشی هم به این برمیگردد که دیگر مغزم نمیکشد و فقط کارهای کوتاه را میتوانم انجام دهم.

وی ادامه میدهد: در سینما کل یک فیلم 90 دقیقه است و تایم فیلمبرداری هم نهایتا دو ماه. در سریال اما باید زمان زیادی صرف کرد… مثل «کوچه اقاقیا» یک جایی ممکن است خسته شوم و حالم خراب میشود.

رضا عطاران درباره عدم انگیزه برای بهبود اوضاع رسانه ملی به سالهای نخستین حضور در تلویزیون اشاره کرده و بیان میدارد: همان موقع که ما به تلویزیون آمدیم خیلیها با ما مخالف بودند. عده ای گفتند یک مشت جوان رقاص را که خط ریش میگذارند و مو ژل میزنند کی به تلویزیون راه داده؟ نهایتا آقای مهدی ارگانی مدیر شبکه دو قبول کرد ما کار کنیم و کارمان پخش شود. انرژی ها و انگیزه بالای بچه ها برای تغییر باعث شد وضعیت تغییر کند اما الان این انگیزه ها وجود ندارد.

برای دیدن آیتمی از اجرای رضا عطاران در «ساعت خوش» اینجا را ببینید.

رضا عطاران در میان تعدادی از همکارانش در «ساعت خوش»
رضا عطاران در میان تعدادی از همکارانش در «ساعت خوش»