1

روایت بخشندگی مادری متدین در “منهای هم”!

سینماروزان: به زودی، فیلم کوتاه “منهای هم” به کارگردانی مهدی ذوالفقاری جلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش سینماروزان، فیلم کوتاه “منهای هم” نوشته عاطفه لطف الهی براساس طرحی از محمدرضا یکانی و به کارگردانی مهدی ذوالفقاری در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی، در شهر تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

مهدی ذوالفقاری در “منهای هم”، نخستین تجربه کارگردانی اش را با همراهی محمدرضا یکانی در جایگاه تهیه کننده پشت سر خواهد گذاشت.

در حال حاضر، این اثر در مرحله دورخوانی است و تا به حال، حضور رایحه تیموری و روژین تیزهوش به عنوان دو بازیگر نقش اصلی زن در آن قطعی شده.

گفتنی است؛ در روزهای آتی، با انتخاب تنها بازیگر مرد روایت فهرست بازیگران اثر تکمیل خواهد شد.

در خلاصه داستان “منهای هم” با موضوع ستایش مقام شامخ مادر و عشق بی چشمداشت مادر به فرزندان چنین آمده است: مادری متدین، برای نجات زندگی دخترش، تمام دارایی و سرمایه خود را می بخشد.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه، عبارتند از:
مجری طرح: موسسه فیلمسازی یکان تصویر تهران، مدیر تولید: عباس خالقی نژاد، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: مرتضی علیزاده، دستیار دو کارگردان: علی اصغر ایزی، منشی صحنه: سیده مهسا جمالی، بازیگردان: علیرضا مَهان، مدیر فیلمبرداری: احسان محمدی، دستیار فیلمبردار: رامین تیموری، صدابردار: حسین ملکوتی نیا، طراح صحنه و لباس: سیده مهسا جمالی، دستیار طراح صحنه و لباس: مریم صیادی، طراح و مجری گریم: فیروزه سادات داوودی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: پریسا کامیاب، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: فرزاد جمشیددانایی و دستیار تولید و تدارکات: مهدی حسینی.