1

روایت بازیگر «سوفی و دیوانه» از نقش همسر کارگردان در جذب به این پروژه

سینماروزان: تازه ترین فیلم مهدی کرم پور با عنوان «سوفی و دیوانه» بعد از رونمایی حاشیه برانگیز در جشنواره سی و پنجم فجر آماده میشود برای اکران عمومی.

به گزارش سینماروزان بازیگر نقش اصلی مرد «سوفی و دیوانه» امیر جعفری بود و ایفای نقش اصلی زن آن نیز به جوانی با نام به‌آفرید غفاریان سپرده شده که گفته می‌شد در جریان یک تست بازیگری انتخاب شده است.

به‌آفرید غفاریان که تجربیات بازیگری خود در حیطه تئاتر و به خصوص همکاری با حسن معجونی را در کارنامه داشته به تازگی در گفتگو با «مهر» با اشاره به چگونگی انتخاب برای بازی در «سوفی و دیوانه» از نقش همسر مهدی کرم پور در این انتخاب سخن گفته است.

غفاریان در این باره بیان کرد: برای بازی در «سوفی و دیوانه» هم به همراه عده دیگری تست دادم و از آنجا که همسر مهدی کرم‌ُپور که دستیار وی هم است تئاتر زیاد می بیند من را در تئاتر دیده بود و پیشنهاد داد تست کامل تری از من گرفته شود. فکر نمی کردم برای بازی در نقش سوفی در این فیلم انتخاب شوم چون معمولا جوان ها به مراکز مختلفی برای تست دادن معرفی می شوند اما اکثرا به راحتی انتخاب نمی شوند.

وی درباره نقشی که در این فیلم برعهده دارد، توضیح داد: در این فیلم سوفی مثل یک ناجی می ماند که امیر جعفری را که از زندگی اش سیر شده و می خواهد به آن پایان دهد، به زندگی امیدوار می کند و زندگی را به شکل دیگری به او نشان می دهد.

سوفی و دیوانه
به‌آفرید غفاریان در نمایی از «سوفی و دیوانه»