1

خاطره آقازاده هادی اسلامی از کل‌کل فوتبالی با مرتضی احمدی در پشت صحنه “اتوبوس”+عکس

سینماروزان: نمایش فیلم “اتوبوس”یدالله صمدی در خانه سینما هرچند به‌خاطر تکرار مکررات موجود در نقدها، حرف تازه‌ای برای مخاطبان نداشت ولی حضور آقازاده هادی اسلامی در این نمایش و خاطره‌نگاری وی از حضور در پشت صحنه فیلم اندکی جذابیت تزریق کرد به این محفل.

آرش اسلامی، فرزند زنده‌یاد هادی اسلامی که همراه تعدادی از بستگان خود در نمایش «اتوبوس» حضور داشت گفت: زمانی که این فیلم ساخته شد من چهار سالم بود و دل‌تنگی برای پدر باعث شد همراه مادرم چند روز به محل فیلم‌برداری این فیلم سفر کنیم.

اسلامی که در دوران کودکی در فیلم‌های «بهار در پاییز»، «خواستگاری» و «سرب» حضور داشته هم‌چنین گفت: یکی از خاطرات جالب من از تولید این فیلم، هم‌صحبتی با زنده‌یاد مرتضی احمدی است که از طرفداران پر و پا قرص تیم پرسپولیس بود و من بی آن که قصد ناراحت کردن او را داشته باشم، از تیم رقیب او حمایت می‌کردم! و همین نکته گاهی باعث می‌شد او تذکرهای محترمانه‌ای به من بدهد که تا پایان حضور ما سر صحنه‌ این فیلم ادامه داشت.

وی گفت: با وجود این که هنوز و با گذشت سال‌ها بخش‌هایی از «اتوبوس» را دوست ندارم اما تولید این فیلم برای من سراسر خاطره است. خاطره‌ی شیرین و لذت‌بخشی که بیش از هر چیز یادآور حضور گرم و دل‌نشین پدرم، زنده‌یاد هادی اسلامی است.

آرش+اسلامی+هادی+اسلامی
آرش+اسلامی فرزند هادی+اسلامی

هادی اسلامی در نمایی از «اتوبوس»
هادی اسلامی در نمایی از «اتوبوس»