1

روایتی از لحظات عاشورایی در “عاشورا در سوگ”

سینماروزان: کانون عکس اندیشه (فرادید) با مشارکت فرهنگسرای اندیشه، روایت سه عکاس از لحظات عاشورایی را در قالب نمایشگاه گروهی عکس “عاشورا در سوگ” به علاقمندان به هنرهای تجسمی عرضه می‌کند.

به گزارش سینماروزان، کانون عکس اندیشه (فرادید) با توجه به نزدیکی اربعین حسینی و در همراهی با شور و شعور حسینی، اقدام به برپایی نمایشگاه گروهی مجازی عکس با نام “عاشورا در سوگ” نموده است و در این نمایشگاه، 30 قطعه عکس از لحظات عاشورایی ثبت شده ی سه عکاس به انتخاب هیئت داوران: حسین پاریاس، پیام احمدی کاشانی و مینا متقی قانع برای مخاطبان به نمایش گذاشته می شود.

غلامرضا حقیقی، مریم افضلی و سمیرا نظری، اسامی عکاسانی است که آثار آنها در نمایشگاه گروهی مجازی عکس “عاشورا در سوگ” از صبح روز پنج شنبه، 1 مهر ماه 1400 در سایت رسمی فرهنگسرای اندیشه و صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه- فرادید به نشانی: @Andisheh.Photo.Club در قالب ویدئو در معرض دید هنردوستان قرار گرفته است.

کانون عکس اندیشه (فرادید)، از مرداد ماه سال جاری فعالیت رسمی اش را در فرهنگسرای اندیشه زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران آغاز کرد تا بتواند سهمی هرچند اندک در ارتقاء سطح عکاسی در کشور داشته باشد.