1

روابط عمومی جشنواره سی و هفتم فجر با برگزاری یک نظرسنجی ترتیب داد⇐کسب نظرات اهالی رسانه برای بهبود کاخ رسانه

سینماروزان: انتقال کاخ رسانه ها به پردیس ملت در جشنواره سی و ششم فجر در کنار مزایای مختلف و مهمترین آنها جلوگیری از ورود افراد بی ربط به رسانه که تبدیل به پاشنه آشیل برج میلاد شده بود برخی ایرادات مانند قطعی گاه و بیگاه اینترنت وایرلس و کمبود پارکینگ را هم داشت.

به گزارش سینماروزان برای اصلاح و بهبود کاخ رسانه ها مدیریت روابط عمومی جشنواره سی و هفتم فجر اقدام به برگزاری یک نظرسنجی میان اهالی رسانه کرده تا بتواند با شناسایی جامع نقاط قوت و ضعف نسبت به ترمیم ایرادها اقدام کند.

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فجر با اشاره به این نظرسنجی گفت: با توجه به بازخوردهایی که از برپایی جشنواره سی و ششم جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت داشتیم که همچنان هم ادامه دارد تصمیم گرفتیم در قالب پرسشنامه‌ای به جزئیات سینمای رسانه‌ها در دوره گذشته بپردازیم.

مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: فرم نظرسنجی با 23 سوال آماده شده و لینک آن از طریق سامانه جشنواره برای همه حاضران در سینمای رسانه شامل خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، عوامل فنی، تهیه کنندگان و کارگردانان آثار حاضر در جشنواره ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این نظرسنجی از روز گذشته آغاز شده است گفت: در همان روز اول با مشارکت اهالی محترم رسانه بیش از ۴۰۰ نفر پرسشنامه را تکمیل کردند و امیدواریم مجموع این نظرات منجر به اتفاق بهتری برای دوره پیش رو شود.