1

رنجکشان با دو فیلم “پدرانه”(!) در اکران نوروز+عکس

سینماروزان/محمد شاکری: محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار فعال در سینما با دو فیلم در اکران نوروز حضور دارد.

“خون شد”مسعود کیمیایی به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از جمله آثار تولیدشده با سرمایه رنجکشان است که در اکران نوروز حضور دارد.

“خون شد” ملودرامی در نقد اعتیاد و سوداگری‌های اقتصادی و از بین رفتن کانون خانواده در نتیجه اهمال پدر است.
سعید آقاخانی، لیلا زارع، سیامک اطلسی، نسرین مقانلو، سیامک انصاری و اکبر معززی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

“هفته‌ای یک بار آدم باش”شهرام شاه‌حسینی به تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر دیگر فیلم محمدصادق رنجکشان است که به اکران نوروز رسیده است.

“هفته ای یک بار…” یک کمدیست درباره درگیریهای دو برادر.
در این کمدی، بیماری پدر است که عامل تغییر و تحول زندگی دو برادر می‌شود.

دو پژمان، یکی پژمان جمشیدی و دیگری پژمان بازغی نقش دو برادر را در این فیلم ایفا می‌کنند و رعنا آزادی‌ور، ساغر قناعت، علی استادی، شیرین یزدان‌بخش‌، هوشنگ رادی‌پور و ترنم کرمانیان دیگر بازیگران هستند.

“خون شد” را موسسه پخش نمایش‌گستران به مدیریت امیرحسین حیدری پخش کرده و “هفته‌ای یک بار…” را موسسه فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی.

“متری شش و نیم”، “سرخپوست”، “بی حسی موضعی”، “سرکوب”، “روسی” و “شنای پروانه” از جمله آثار اکران شده رنجکشان در سالهای اخیر است.

محمدصادق رنجکشان فیلم “قاتل و وحشی”حمید نعمت‌الله را هم آماده اکران دارد؛ فیلمی که صدور پروانه نمایش آن منوط شده به دریافت نظر فقها درباره حلالیت نمایش سر تراشیده لیلا حاتمی.

فیلم “عنکبوت”ابراهیم ایرجزاد با محوریت زندگی سعید حنایی قاتل عنکبوتی زنان خیابانی مشهد، دیگر فیلم اکران نشده رنجکشان است. “عنکبوت” مهر۹۹ پروانه نمایش گرفت ولی هنوز اکران نشده.

خون+شد
خون+شد

 

هفته‌ای+یک+بار+آدم+باش
هفته‌ای+یک+بار+آدم+باش