1

رقابت شرکت‌های دانش‌بنیان‌ پیشرو در “کارویا”

سینماروزان: تصویربرداری مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و رقابت شرکت‌های برتر حوزه دانش بنیان در قاب تلویزیون به پایان رسید.

به گزارش سینماروزان تصویربرداری مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و رقابت شرکت‌های برتر حوزه دانش بنیان در قاب تلویزیون پس از دو ماه و رقابت بیش از صد شرکت دانش‌بنیان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لوکیشن پردیس تئاتر تهران به پایان رسید.

این مسابقه با محوریت ارائه‌های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

دکتر علی ناظمی معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،ویدا سینا مدیرعامل مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، فاطمه جعفری بنیان‌گذار و مدیرعامل سایت سهام یاب و دکتر علی‌اصغر سعدآبادی رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی داوران فصل اول مسابقه تلویزیونی «کارویا» هستند که با پایان مراحل فنی بزودی از رسانه ملی روی آنتن خواهد رفت.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های موفق و مزیت‌های اقتصادی ایران، مهمترین نکته‌ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.

مسابقه تلویزیونی «کارویا» به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تولید و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت مردمی قرار گیرند.