1

رقابت دو معاون رسانه ملی بر سر ناصر ملک‌مطیعی دردسرساز شد؟!

سینماروزان: تنها ساعاتی بعد از آن که درباره حضور ناصر ملک‌مطیعی در برنامه «دورهمی» چهارشنبه شب اطلاع رسانی شد، این تیزر گفتگوی ملک مطیعی با برنامه «من و شما» بود که منتشر شد و وعده پخش این گفتگو زودتر از «دورهمی» منتشر شد اما علیرغم خبررسانی این گفتگو روی آنتن نرفت.

آیا این اتفاق ناشی از خبررسانی بدون هماهنگی با مدیران بالادستی درباره پخش بوده؟

آیا پخش خبر گفتگوی ناصر با دورهمی، دست اندرکاران من و شما را دچار واهمه کرده که مبادا گفتگویشان که دیرتر از گفتگوی مدیری هم ضبط شده بسوزد و برای همین ابتدا اعلام کردند آن را در اولین فرصت که چهارشنبه شب است روی آنتن میفرستند ولی عدم هماهنگی با مدیران پخش در انتشار خبر مشکل ساز شده؟

وقتی ساعاتی بعد از روی آنتن نرفتن «من و شما» اعلام شد مجوز پخش گفتگوی «دورهمی» با ناصر هم صادر نشده این فرض شکل گرفت که «من و شما» هم مجوز پخش نداشته!

به جز این رقابت این دو برنامه که هر کدام مرتبط با یک زیرمجموعه سازمان هستند در دعوت از یک ستاره سینمایی موسوم به فیلمفارسی که مدام از سوی سران سیما نواخته شده را چطور باید دید؟

«دورهمی» از شبکه نسیم روی آنتن میرود که تحت نظر معاون سیما یعنی مرتضی میرباقری است ولی «من و شما» تحت نظر معاون استانها یعنی علی دارابی است!

رقابت این دو شبکه در دعوت از ناصر را چطور باید تحلیل کرد؟؟