1

رفع ممنوعیت پخش آثار خواننده ایرانی ساکن اروپا

سینماژورنال: چندی قبل خبری مبنی بر ممنوعیت پخش آثار سامی یوسف خواننده ایرانی ساکن انگلستان از رسانه ملی شنیده شده بود و حتی این خواننده را به واکنش واداشته بود.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال با این حال مدیر روابط عمومی سیما اما در گفتگویی این ممنوعیت را رد کرده و آن را «شیطنت برخی در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی» دانست.

داوود نعمتی‌انارکی گفته است: «چندی پیش تصویری بی‌نام‌ونشان از یک نامه غیررسمی منتشر شد که در آن آمده بود صداوسیما استفاده از آثار سامی یوسف، خواننده ایرانی‌تبار، را ممنوع کرده است. آن تصویر و آن نامه غیررسمی که نه سربرگ و نه مهر و امضا دارد، واقعیت ندارد».

پخش آثار ایشان گسترده نبود
او گفته است: «پخش آثار ایشان محدود بود و به‌طور مداوم و گسترده از رسانه ملی روی آنتن نمی‌رفت که حالا با عدم پخش آن در مقاطعی اتفاق خاص و گسترده‌ای صورت گرفته باشد و بخواهد موج ایجاد کند».

از سینما تا موسیقی پاپ
سامی یوسف به‌تازگی در سفری به ایران، آهنگ تیتراژ پایانی فیلم “محمد(ص)” پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، به ‌کارگردانی مجید مجیدی، را خوانده بود. 

اخیرا یک آلبوم موسیقی پاپ با صدای بابک رادمنش پدر سامی یوسف نیز به صورت گسترده در کشور توزیع شده که سامی در یکی از قطعات آن به عنوان همخوان پدر را یاری می کرد.(اینجا را بخوانید)