1

رضا عطاران فردا شب به پردیس ملت می‌رود

سینماژورنال: اولین اکران مردمی “من سالوادور نیستم” ساخته منوچهر هادی فرداشب در پردیس ملت برگزار می شود.

به گزارش سینماژورنال رضا عطاران بازیگر اصلی این کمدی فردا به همراه جمعی از عوامل فیلم رأس ساعت 20.30 در پردیس ملت حاضر می شوند.

عطاران در این دیدار مردمی در کنار مخاطبان به تماشای فیلم خواهد نشست و در کنار آن به گپ و گفت با مخاطبان و شنیدن نظرات آنها پیرامون فیلم خواهد پرداخت.

حبیب اسماعیلی با اعلام این خبر به سینماژورنال گفت: این اولین اکران مردمی “من سالوادور نیستم” است و طی هفته های آینده اکرانهای مردمی را ادامه خواهیم داد تا مخاطبان بتوانند در فضایی آرام و صمیمانه هم فیلم ببینند و هم به گپ و گفت با عوامل بپردازند.

اسماعیلی با اشاره به فروش بالای این فیلم بیان داشت: “من سالوادور نیستم” در طی یک هفته ای که از اکرانش گذشته فروش قابل قبولی داشته است و علاوه بر اقبال مثبت مخاطبان به آن در تهران، در شهرستانها هم فروش خوبی داشته است.

وی ادامه داد: این فیلم فقط در مشهد و طی دو روز پنجشنبه و جمعه فروشی 65 میلیونی داشته است.

این پخش کننده افزود: با توجه به شرایط سخت اکران که معمولا اسفندماه در این سالها به فصل مرده اکران تبدیل شده بود اما خوشبختانه “من سالوادور نیستم” فروش خوبی داشته است و امیدواریم که در هفته های آینده و با اضافه شدن بقیه فیلمهای نوروزی به سبد اکران نیز همین رونق را در مورد سایر فیلمها شاهد باشیم.