1

رضا عطاران دیشب کجا بود؟+عکس

سینماژورنال: رضا عطاران بازیگر پرطرفدار سینمای ایران که نوروز امسال کمدی 17 میلیاردی “سالوادور…” را روی پرده داشت، این روزها فیلم کاملا جدی “آب نبات چوبی” را روی پرده دارد و البته به تازگی نیز بازی در “نهنگ عنبر2” را پشت سر گذاشته است شب گذشته در تالار حافظ بود.

به گزارش سینماژورنال رضا عطاران سه‌شنبه ۲۳ شهریور‌ماه برای تماشای نمایش «پری» به کارگردانی امیر غفارمنش‌ به تالار حافظ رفت و بعد از تماشای نمایش به گپ و گفت با عوامل نمایش و البته مخاطبان پرداخت.

به گزارش سینماژورنال پس از پایان نمایش غفارمنش از میهمانان تشکر کرد و گفت: خنداندن رضا عطاران بسیار سخت است ولی خدا را شکر رضا با این نمایش خندید، و پس از آن نمایش را به امیر دژاکام و خسرو احمدی تقدیم کرد.

با استقبال مردم و هنرمندان و تمدید اجرا تا ۲۶ شهریور، امیر غفارمنش در اولین تجربه کارگردانی‌اش ثابت کرد توانایی هدایت بازیگر را دارد و می‌تواند مخاطب را علاوه بر خنداندن به فکر وادار کند.

همچنین آزاده زارعی به عنوان تک بازیگر زن این نمایش با نقش سختی که بر‌عهده دارد (هم نقش پسر و هم نقش دختر)، توانست در لحظه های غم‌انگیز و شاد مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. زارعی که پس از بازی در سریال «آوای باران» به سیندرلای سینمای ایران شهرت یافته با توانایی خود در تئاتر هم درخشید.

امیر کربلایی زاده‌، مجید یاسر، سامان دارابی، یزدان فتوحی، مهدی زمین پرداز، کامبیز امینی، علیرضا مهران، فرزاد حاتمیان، محمد خداوردی، امیر حشمی، آرش دولتی و آزاده زارعی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به تهیه کننده: حمید علی نژاد‌، مدیر پروژه: محمد امامی‌، مدیر تولید: سعید نقدزاده‌، طراح صحنه و لباس: علیرضا مهران‌، دستیار تهیه: کاظم محمدی‌‌، دستیارکارگردان: فرشاد ارج‌، آهنگساز: علی المعی‌، خواننده: ساسان پاشایی‌فر‌، روابط عمومی: مهدی سربازی‌، منشی صحنه: رضوانه عبیری‌، مدیر هماهنگی: مژگان حسینی و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

رزرو بلیت: ۰۹۱۲۳۸۶۱۰۸۶
این نمایش تا ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ هر شب ساعت ۲۱ در سالن حافظ واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت اجرا خواهد شد.

#رضاعطاران#پری#امیرغفارمنش#تالارحافظ#نهنگعنبر2#آبنباتچوبی#

رضا عطاران در جریان بازدید از نمایش "پری"
رضا عطاران در جریان بازدید از نمایش “پری”

رضا عطاران در جریان بازدید از نمایش "پری"
رضا عطاران در جریان بازدید از نمایش “پری”