1

رضا عطاران دربدر به‌دنبال یک نابازیگر زن پروتز شده!!!

سینماژورنال: رضا عطاران پولسازترین چهره سالهای اخیر سینمای ایران این روزها پیش تولید سومین تجربه کارگردانیش “دراکولا” را انجام می‌دهد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال در “دراکولا” که پروانه ساخت آن به تهیه کنندگی علی سرتیپی تهیه کنندگی شده، عطاران علاوه بر کارگردانی، نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

نقش اصلی زن را یک چهره پروتز و بوتاکس شده بازی خواهد کرد

“دراکولا” یک کمدی با مایه های ترسناک است و نکته جالب درباره “دراکولا” فارغ از داستان فانتزی و غیرمتعارفش، تلاشهای عطاران برای پیدا کردن بازیگر نقشی اصلی زن آن است.

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که رضا عطاران برای ایفای نقش اصلی زن فیلم جستجوهایی را آغاز کرده است برای چهره هایی که صورت شان کاملا پروتز و بوتاکس شده باشد!

البته که برخی بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران که ید طولایی در پروتز صورت دارند از طریق واسطه‌هایی پیشنهاد همکاری با عطاران را داده اند اما عطاران قصد دارد از نابازیگر دیده نشده ای استفاده کند که این ویژگی را دارد.

خون آشامی که به اعتیاد کشیده می ‌شود

به گزارش سینماژورنال رضا عطاران در “دراکولا” نقش خون آشامی را بازی می کند که از نقطه ای ناشناخته وارد ایران شده و اولین شخصی که سرراهش قرار میگیر یک معتاد است!!

آقای خون آشام به راحتی خون این معتاد را می مکد اما بعد از مدتی آثار اعتیاد در وجود خون آشام مشاهده می شود و همین ماجرا وضعیت کمیکی را برایش رقم می زند.

یکی از اولین شخصیتهایی که در “دراکولا” سرراه شخصیت اصلی آن یعنی آقای خون آشام قرار می گیرد همین دختر پروتزشده است که عطاران درگیر جستجو برای پیدا کردن بازیگر آن است.

بد نیست بدانید پروتزها توده‌هایی هستند که می‌توان با کار گذاشتن آنها در صورت، گونه یا چانه، این بخش‌های صورت را برجسته‌تر کرد و به فرم دلخواه دست یافت. بوتاکس هم ماده ای است که جهت برطرف کردن چین و چروک پیشانی، بین دو ابروها و گوشه چشم به کار می رود.