1

رضا رویگری بعد از سه سال همچنان درگیر عوارض سکته مغزی⇐توانایی بازی کردن ندارم

سینماروزان: حدودا سه سال قبل بود که رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دچار سکته مغزی شد و همین سکته مغزی بود که باعث شده که در ماههای بعد از سکته نتواند چنان که باید کار بازیگری را ادامه دهد.

به گزارش سینماروزان رویگری که در جشنواره فجر سال گذشته فیلم «خوب بد جلف» را داشت که در نوروز روی پرده رفت و خیلی زود هم در شمار آثار میلیاردی سینمای ایران جای گرفت، برای حضور در کاخ جشنواره هم چون به درستی نمی توانست راه برود از همراهی یکی از دوستان خود استفاده کرد.

رویگری این روزها هم حال چندان مساعدی ندارد. این بازیگر با اشاره به اینکه هنوز با عوارض آن سکته مغزی مواجه است به «باشگاه خبرنگاران» گفت: هنوز به طور کامل سلامتی‌ام را به دست نیاورده‌ام و مدام دکتر بالای سرم می‌آید. با این حال نسبت به سلامتی خود بی‌تفاوت نیستم و روند درمانی خود را پیگیری می‌کنم.

رضا رویگری که یک کمدی با رگه های سیاسی با نام «فیلسوفهای احمق» را آماده اکران دارد درباره فعالیتهای بازیگری خودش گفت: با این وضعیتی که این روزها دارم، بعید می‌دانم که بتوانم در فیلمی حضور پیدا کنم؛ چون نه فیلم خوبی به من پیشنهاد می‌شود و نه من توانایی بازی کردن دارم.