1

رشد چشمگیر ۴۰ درصدی فروش “ناهید” در هفته دوم اکران

سینماژورنال: فروش «ناهید» فيلم تحسین‌شده جشنواره‌های خارجی در هفته دوم اکران خود در ایران، علی‌رغم نداشتن تبلیغات سطح شهر، توانست نسبت به هفته اول، رشد چشمگیر 40 درصدی داشته باشد.

به گزارش سینماژورنال پیمان سنماری مدیر پخش مؤسسه «رسانه نیکان فیلم» گفت: فروش فیلم سینمایی «ناهید» در هفته دوم، علی‌رغم نداشتن تبلیغات محیطی نسبت به هفته اول، رشد چشمگیر 40 درصدی داشت و استقبال مخاطبان از این فیلم، در پردیس‌های سینمایی کوروش، آزادی، فرهنگ و ملت در تهران، نشان داد که از آن راضی هستند.

وی در مورد بیشترشدن سینماهای «ناهید» گفت: در این هفته نیز، پردیس سینمایی ایران، سینما شکوفه، سینما رازی و سینما تماشا در تهران به اکران این فیلم اضافه خواهد شد.

سنماری در پایان اظهار داشت: افزایش 40 درصدی فروش «ناهید» در هفته دوم، بدون داشتن تبلیغات محیطی و تیزر نشان از استقبال و رضایت مخاطبان از این اثر سینمایی دارد.

فيلم سينمايي «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی «آیدا پناهنده»، به تهیه‌کنندگی «بیژن امکانیان» و همچنین با بازی «ساره بیات»، «پژمان بازغی» و «نوید محمدزاده» هم اکنون در سینماهای مختلف تهران روی پرده است و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط و رزروآن می‌توانند به سایت «سینما تیکت» به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org مراجعه کنند.

پیج رسمی ناهید در اینستاگرام:

http://www.instagram.com/nahidthemovie