1

“رسوایی۲” و “کلاه قرمزی و دوستان”؛ رقبای اکران نوروز ۹۵؟!

سینماژورنال: ایرج طهماسب خبر داد که امسال قصد ندارد مجموعه “كلاه قرمزی” را برای تلویزیون آماده کند و وعده ساخت فیلم سینماییش را داد.

به گزارش سینماژورنال این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا “کلاه قرمزی 95” را در حال ساخت دارد؟ به “ایسنا” گفت: خیر! امسال به دلیل ساخت فيلم سینمایی “کلاه قرمزی و دوستان” امکان ساخت مجموعه را نداشتیم و در جلسه ای که با مدیران صدا و سیما داشتم به دوستان پیشنهاد دادیم، حالا که 6 ماه فرصت تا پایان سال هست، بودجه این برنامه را در اختیار دیگر برنامه سازان قرار بدهند تا در ایام عید نوروز ،تماشاگر برنامه جدید و جذاب برای کودکان باشیم.

طهماسب همچنین مطرح کرد: بنده هم قول میدهم که مردم در سینما شاهد فیلم سینمایی خوبی برای کودکان باشند، به امید دیدار در سینماهای سراسر کشور با “كلاه قرمزى و دوستان”.

رقایت کلاه قرمزی و رسوایی در نوروز95

به گزارش سینماژورنال اگر گفته های طهماسب محقق شود “کلاه قرمزی و دوستان” می تواند یکی از اصلی ترین گزینه های اکران در نوروز 95 باشد.

از آن سو این دیگر به یک سنت بدل شده که آثار مسعود ده نمکی عموما در نوروز پخش می شوند و هیچ بعید نیست “رسوایی2” همزمان با “کلاه قرمزی و دوستان” در نوروز95 روی پرده برود.

اگر این اتفاق بیفتد فقط پخش یکی از دو فیلم را فیلمیران انجام خواهد داد

البته با توجه به قانون محدودیت پخش دو فیلم همزمان توسط یک دفتر پخش احتمالا فیلمیران فقط یکی از این دو فیلم را پخش خواهد کرد و پخش فیلم دوم به دیگر شرکتهای مطرح پخش خواهد رسید.

البته با روحیات ماجراجویانه ده نمکی این احتمال هم وجود دارد که وی این بار فیلمش را در موعدی غیر از نوروز مثلا ماه رمضان 95 روی پرده بفرستد.