1

رسانه ملی بازداشت تتلو را تأیید کرد

سینماژورنال: در حالی که در ساعات گذشته شنیده هایی مبنی بر بازداشت امیر تتلو خواننده رپ زیرزمینی در فضای رسانه ای منتشر شده بود “رادیو پیام” در بخش خبری صبح امروز این خبر را تأیید کرد.

به گزارش سینماژورنال صفحه اجتماعی این خواننده نیز با انتشار فیلم کوتاهی خبر از بازداشت او داده است.

این اولین بار نیست که تتلو بازداشت می شود و او دو سال گذشته هم بازداشت شد اما با نوشتن ندامت نامه دوباره از زندان آزاد شد.

لحن توهین آمیز یک پیام صوتی

گفته می شود بازداشت اخیر امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو به خاطر توهینهایی است که در یک پیام صوتی به بازپرسی داشته است که برگه احضاریه به دادگاه وی را امضاء نموده است.

لحن تتلو در این پیام صوتی آن قدر توهین آمیز بوده است که حتی برخی از هواداران تتلو هم به خاطر این لحن او را مورد انتقاد قرار دادند.

در دادگاه رسانه رویت شد

تتلو كه ديروز  بازداشت شده بود امروز در دادگاه رسانه رويت شد.

وى بعد از دقايقي در حالي كه پابندش را باز كرده بودند، با يك پژوی206 از مقابل دادسرا به مكان ديگری انتقال داده شد. نکته اما رفتارهای عجیب خود که در حال کتک زدن خودش می گفت هوادار دارد و نمی توانند با وی کاری کنند!!

 امیر تتلو سال گذشته با حمایت “نصرتیوی” از واحدهای زیرمجموعه سازمان هنری-رسانه ای اوج توانسته بود کلیپهایی با مضامین “انرژی هسته ای” و “شهدا” را ضبط کند؛ ضبط این کلیپها با شگفتی بسیاری از مخاطبانی روبرو شد که به این سازمان خرده گرفتند چرا علیرغم مشی ارزشی خود از یک خواننده زیرزمینی حمایت کرده است.