1

ردّپای خویشاوند نزدیک معاون سیما در تولید سری جدید “هفت”+عکس

سینماژورنال: داستان دنباله دار انتخاب تهیه کننده و مجری برای برنامه “هفت” همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال بعد از طرح نامهایی چون شهاب اسفندیاری، محمدحسین رضوی و اکبر نبوی برای تهیه و اجرای برنامه که نفر دوم همچنان در میان گزینه هاست به تازگی از حسین ربانی هم به عنوان یکی از گزینه های تهیه برنامه نام برده شده است.

شنیده ها حکایت از آن دارند که یا ربانی و یا رضوی کار تهیه “هفت” را برعهده خواهند گرفت و از آن طرف جوانی به نام یوسف منصوری مجری طرح مجموعه خواهد بود.

تهیه کننده “ققنوس” که از بستگان معاون سیماست مجری طرح کار است

ربانی پیش از ابن اجرای برنامه ای سینمایی را در شبکه آیفیلم برعهده داشت و منصوری نیز پیشتر به تولید مستند مشغول بوده است و برنامه سینمایی “ققنوس” را برای شبکه چهار تولید کرده است.

البته منصوری بواسطه خویشاوندی نزدیک با یکی از مدیران رده بالایی سیما نامش به عنوان گزینه مجری طرحی این برنامه مطرح شده است؛ گفته شده وی داماد معاون سیماست.

رایزنی برای انتخاب مجری

يوسف منصورى این روزها مشغول رايزنى با چهره هاى مختلف براى اجراى “هفت” است.

وی با چهره های مختلفی برای اجرای “هفت” مذاکره کرده که بهروز افخمی، رسول صدرعاملی، فریدون جیرانی و رضا میرکریمی از جمله چنین چهره هایی هستند.

میرکریمی به دلیل درگیریهای اخیرش در خانه سینما و جشنواره تازه تاسیس ایران پیشنهاد را رد کرده و جیرانی نیر به دلیل درگیری در راه اندازی روزنامه “سینما”.

از آن طرف طرح صدرعاملی برای اجرا هم مورد موافقت مجری طرح قرار نگرفته و افخمی نیز اختیارات بالایی را برای اجرا خواسته که موافقت نشده است.

با این حال رایزنی این مجری طرح جوان که چندی قبل مستندهایی را با کارگردانی حمید نعمت ا.. تولید کرده بود برای انتخاب یک مجری ششدانگ برای اجرا ادامه دارد و به محض اینکه مجری معتمد یافت شود برنامه روی آنتن می رود.

یوسف منصوری(سمت راست)
یوسف منصوری(سمت راست)