1

ردّ شایعات مرتبط با ممیزی فیلمنامه‌ای با مضمون آزار جنسی پسربچه‌ها؟⇐پوران درخشنده: «هیس! پسرها گریه نمیکنند» را با همان فیلمنامه اولیه می‌سازم!

سینماروزان: پوران درخشنده که بعد از مدتها انتظار پروانه ساخت تازه ترین اثرش «هیس! پسرها گریه نمیکنند» را  یک ماه قبل گرفته در این فیلم بنا دارد به آسیبهای ناشی از آزار جنسی پسران بپردازد. هرچند پیشتر شنیده هایی وجود داشت مبنی بر اعمال اصلاحات برای دریافت پروانه اثر اما درخشنده اعتقاد دارد همان فیلمنامه اولیه را خواهد ساخت.

به گزارش سینماروزان درخشنده با اشاره به مضمون این فیلم به «ایسکانیوز» گفت: این فیلم در مورد پسرها و مسائل و مشکلاتی است که در زندگی خصوص برایشان پیش می‌آید.

این کارگردان درباره حجم ممیزی وارده به سناریو برای دریافت پروانه ساخت بیان داشت: بعد از دریافت پروانه ساخت، با همان فیلمنامه اولیه برای ساخت این فیلم سینمایی استارت خواهیم زد.

درخشنده اظهار داشت: 2 سال تحقیق برای آماده سازی و نوشتن این فیلم طول کشید و هنوز هم بررسی و تحقیق ادامه دارد. گروه ساخت فیلم، در تلاش است و امیدواریم برای جشنواره امسال بتوانیم «پسرها گریه نمی‌کنند» را اکران کنیم.

وی در پاسخ به سوال اینکه در «هیس…» چقدر گیشه برایش مهم است، افزود: هدف اولم ساخت فیلم های پرمحتوا برای مردم بوده و زمانی که مردم از فیلم هایی که می سازم استقبال می‌کنند یعنی گیشه هم وجود دارد.