1

رامبد جوان یک کمدی تازه می‌سازد⇔با حضور ۱۶ بازیگر خاطره‌انگیز دهه هفتاد

سینماژورنال: رامبد جوان قصد دارد یک کمدی با حضور بازیگرانی بسازد که در دهه هفتاد و دوران کودکی بازیگری را تجربه کردند ولی بعد از آن به بازی گرفته نشدند.

به گزارش سینماژورنال در تازه ترین برنامه “خندوانه” رامبد جوان میزبان تعدادی از این بازیگران بود؛ مهران ضیغمی، امین زمانی، کاوه آهنگر، شهنام شهابی، مهسا ملاپور، امیر محمدزاده و میرفرخ هاشمیان که در کودکی وارد دنیای بازیگری شدند، از جمله این بازیگران بودند.

این بازیگران هر کدام در کودکی در فیلم‌های تأثیرگذاری بازی کرده‌ بودند و بیشتر درددل آنها این بود که در کودکی همه آنها را می‌شناختند، اما الان فراموش شدند. اکثر این بازیگران مشغول کار غیر از بازیگری هستند و علاقمند به حضور دوباره در عرصه بازیگری بودند.

اشکان اشتیاق، علیرضا رییسی، حمیدرضا مرادی، آیدا تبیانان، مهدی باقربیگی به همراه پسرش، منا غمخوار، عدنان عفراویان، علی صادقی و بابک بادکوبه گروه دوم این بازیگران بودند که در بخش دوم “خندوانه” حضور یافتند.  آنها هم از سختی بازیگری در سن کودکی گفتند و اینکه بعدتر کسی آنها را زیاد تحویل نگرفته است.

رامبد جوان در کنار گفتگو با این گروه بازیگران و مرور خاطرات آنها، به این 16 بازیگر قول داد فیلمنامه کمدی جذابی بنویسد و تا سال آینده فیلم سینمایی جدید خود را با تمام این بازیگران کارگردانی کند.