1

رامبد جوان: نام کاملم “رامبد جوان تبریزی” است/مترو ۵۰۰ میلیون به “خندوانه” میدهد تا به مردم یاد دهد آشغال نریزند

سینماژورنال: رامبد جوان بازیگر، کارگردان و اخیرا مجری توانمندی است که با “خندوانه” تمامی برنامه های شبکه “نسیم” را تحت تاثیر حضورش قرار داده است.

به گزارش سینماژورنال رامبد جوان شاید همین موفقیت تمام عیار “خندوانه” بوده که باعث شکل گیری حرف و حدیثهایی درباره بودجه های خاصی که به برنامه تعلق می گیرد شده باشد.

رامبد جوان در تازه ترین گفتگویش در کنار اشاره کردن به ماجرای بودجه ای که از شهرداری و بویژه مترو گرفته است درباره جذابیت نام و نام خانوادگیش هم سخن گفته است.

با اجرای رامبد جوان تبریزی

رامبد جوان درباره اینکه آیا ممکن است نام و نام خانوادگیش مستعار باشد به “تماشاگران امروز” می گوید: من اهل این ننربازیها نیستم. نام کاملم “رامبد جوان تبریزی” است و بعضی وقتها هم اینطور است که اسم و فامیل با هم جور درمی آید و انتخاب مناسبی را شکل می دهد و قطعا هم فضایی که صاحب اسم ایجاد می کند میتواند در آینده مخاطب را قلقلک بدهد در آینده وقتی آن اسم را شنید چه واکنشی نشان دهد.

رامبد درباره اینکه با وجود پسوند “تبریزی” در انتهای نام خانوادگیش ممکن است که طرفدار تراکتورسازی تبریز باشد بیان می دارد: نه! اصلا فوتبال نمی بینم.

مترو 500 میلیون به “خندوانه” میدهد تا به مردم یاد دهد آشغال نریزند

رامبد جوان پیرامون ماجرای کمک نیم میلیاردی متروی تهران به “خندوانه” اظهار می دارد: این اتفاقا فوق العاده است که مترو شعورش می رسد که هزینه کند تا مردم در آرامش باشند.

وی ادامه می دهد: هر سال مترو فقط 11 میلیارد تومان هزینه میکند که زباله هایی که مردم در مترو انداخته اند را جمع آوری کند. حالا 500 میلیون به “خندوانه” می دهد تا به مردم یاد بدهد آشغال را دم ریل نزیزند. جمع کردن آشغال از آنجا کار پرهزینه ای است چون ولتاژ برق بالایی دارد…به ما پول میدهند تا فرهنگ سازی کنیم.