1

رامبد جوان: «قانون مورفی» یک کمدی «خانوادگی» بوده و برای «نوجوانان» خیلی مناسب است!!⇔سینماروزان: هم بسیاری از خانواده‌های گرفتار تنگدستی و هم برخی نوجوانانی که از حالا به فکر آینده‌شان هستند خیلی دوست دارند درباره چگونگی تأمین سرمایه شراکت متوالی‌ رامبد جوان در سه فیلم مختلف بدانند! آقای جوان! می‌توانید بهشان کمک کنید؟؟

سینماروزان: رامبد جوان که بعد از درگیری در اجرای چند فصل مختلف «خندوانه» به چنان جایگاهی رسید که توانست در ماههای اخیر توانست به طور متوالی در تولید سه فیلم «قانون مورفی»، «طلا» و «زیرنظر» شراکت کند زودتر از حد تصور پروانه نمایش «قانون مورفی» را گرفته تا آن را روانه اکران کند.

جوان بی اشاره به چرایی اکران فیلمش بدون رونمایی در جشنواره فجر از «خانوادگی» بودن فیلمش و مناسب بودنش برای «نوجوانان» گفته است! رامبد جوان به «ایسنا» بیان کرد: «قانون مورفی» یک کمدی اکشن سرحال، خوش ریتم و متفاوت با آنچه بیشتر در سینمای ایران ساخته می‌شود است که من به عنوان کارگردان و محمد شایسته به عنوان تهیه‌کننده در کنار دیگر عوامل تولید فیلم، هرچه در توان داشتیم و بلد بودیم را برای این پروژه خرج کردیم تا یک فیلم خوب به سینمای ایران و سینمادوستان تقدیم کنیم.  «قانون مورفی» فیلم سختی بوده است، این فیلم یک اثر کمدی و کاملا «خانوادگی» است و حتی به نظرم برای «نوجوانان» می‌تواند خیلی مناسب باشد، بدون اینکه خانواده‌ها بابت شوخی‌های اخلاقی و مسائلی از این قبیل نگرانی داشته باشند.

سینماروزان: هم بسیاری از خانواده های گرفتار ریاضت اقتصادی و هم نوجوانانی که از حالا به فکر انتخاب شغلی نان و آبدار برای آینده هستند خیلی دوست دارند بدانند رامبد جوان سرمایه شراکت متوالی در سه فیلم مختلف «قانون مورفی»، «طلا» و «زیرنظر» را چگونه فراهم کرده؟! آیا رامبد میتواند در این باره هم به «خانواده»ها و «نوجوانان» کمک کند؟؟