1

سرافراز سریال توقیفی ضرغامی را روی آنتن می‌فرستد/”خندوانه”؛ همچنان تنها دستاورد قابل دفاع سیما این بار از زبان رئیس

سینماژورنال: محمد سرافراز رییس سازمان صداوسیما در تازه ترین صحبتهای خود که در اختتامیه هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی انجام شد نکات جالبی را درباره برخی مسائل مبتلابه سازمان تحت امرش بیان کرد.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “ایسنا” سرافراز درباره وضعیت سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی که در زمان مدیریت عزت ا.. ضرغامی توقیف شده بود، گفت: ان‌شاء‌الله بقیه این سریال ضبط و بعد از ضبط شدن برای پخش آماده می‌شود اما زمان مشخصی نداریم.

اگر ارزیابی “رادیوهفت” مثبت باشد بازمی گردد

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا برنامه «رادیو هفت» به آنتن تلویزیون برمی‌گردد؟ اظهار کرد: هر برنامه دوره‌ای دارد؛ بنابراین این برنامه ارزیابی می‌شود و اگر ارزیابی‌اش مثبت بود،‌ ادامه پیدا می‌کند.

“خندوانه”؛ تنها مثال از دستاوردهای 10 ماهه مدیریت جدید

سرافراز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه طی مدت 10 ماهی که وارد سازمان صداوسیما شده است، مهمترین کاری که انجام داده چه بوده و آیا از عملکرد خود در این بازه زمانی راضی است خاطرنشان کرد: این مساله را شما باید پاسخ بدهید که آیا راضی بوده‌اید، چرا که صدا و سیما هر کاری که انجام می‌دهد از تلویزیون پخش می‌کند.

رییس رسانه ملی ادامه داد: ما طی این مدت 10 ماهه برنامه‌هایی که مورد رضایت مخاطبان باشد را پخش کردیم. ما طی این مدت در حوزه فیلم و سریال و همچنین برنامه‌هایی مثل «خندوانه» ایجاد شور و نشاط برای مردم را هدف قرار دادیم. همچنین برنامه‌های مختلفی با ساختارهای گوناگون را برای مخاطبان داشتیم که همین کارها بزرگترین اقداماتی بود که طی این مدت انجام دادیم.