1

دیدار امین حیایی و همکاران با مخاطبان اصفهانی “ناردون”+امتداد اکران “ناردون” در ۱۰۰ سینمای کشور

سینماژورنال: دامنه سینماهای نمایش دهنده کمدی داغ “ناردون” به واسطه اقبال مخاطبان به آن،  گسترش یافته است و تا اینجا حدود 100 سینما در تهران و شهرستانها فیلم را روی پرده دارند.

به گزارش سینماژورنال این گستردگی اکران در شهرستانها سبب ساز آن شده است که بستر دیدارهای مردمی عوامل فیلم با مخاطبان خارج از مرکز هم فراهم شود.

امین حیایی بازیگر اصلی “ناردون” پنجشنبه 25 شهریورماه به اصفهان می رود و رأس ساعت 16 این روز در سینما ساحل اصفهان حاضر خواهد شد. امین حیایی در این دیدار علاوه بر گپ و گفت با مخاطبان اصفهانی “ناردون” به همراه آنها به تماشای فیلم می نشیند.

شهرام قائدی و امیر نوری از دیگر بازیگرانی هستند که در سفر به اصفهان و دیدار با مخاطبان اصفهانی “ناردون” در کنار امین حیایی حاضر خواهند بود.

کمدی “ناردون” که از حضور امین حیایی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، امیر نوری، لیلا اوتادی و شهرام قاعدی سود می برد توسط فریدون حسن پور ساخته شده است. منصور سهراب پور تهیه کننده فیلم است.

اغلب لوکیشنهای “ناردون” در طبیعت بکر شمال کشور قرار داشته و فیلم داستانی پرحادثه را درباره آدمهایی روایت می کند که بنا میشود برای کمک به کاهش هزینه هایشان، مراسم عروسی خود را همزمان با مراسم عزا برگزار کنند!!!

پخش کننده “ناردون” رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی است که نوروز امسال فیلم 17 میلیاردی “من سالوادور نیستم” را روی پرده داشت.