1

دیدار امین حیایی و رفقا با مخاطبان شیرازی “ناردون”

سینماژورنال: امین حیایی بازیگری که این روزها با کمدی داغ و پرفروش “ناردون” روی پرده است بعد از دیدار با مخاطبان اصفهانی امروز چهارشنبه 31 شهریورماه به شیراز رفته و با مخاطبان شیرازی “ناردون” دیدار می کند.

به گزارش سینماژورنال امین حیایی امروز رأس ساعت 19 در سینما سعدی شیراز حاضر خواهد شد و علاوه بر دیدار با مخاطبان “ناردون” به همراه آنها به تماشای فیلمش در سانسهای 19.30 و 21.30 می نشیند.

امیر نوری و شهرام قائدی دیگر بازیگران “ناردون” و منصور سهراب پور تهیه کننده این کمدی از دیگر عوامل “ناردون” هستند که در این دیدار مردمی کنار حیایی خواهند بود.

کمدی “ناردون” ساخته فریدون حسن پور که از حضور امین حیایی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، امیر نوری، لیلا اوتادی و شهرام قاعدی سود می برد توسط فریدون حسن پور ساخته شده است.

اغلب لوکیشنهای “ناردون” که فروش 3.5 میلیارد را رد کرده، در طبیعت بکر شمال کشور قرار داشته و فیلم داستانی پرحادثه را درباره آدمهایی روایت می کند که بنا میشود برای کمک به کاهش هزینه هایشان، مراسم عروسی خود را همزمان با مراسم عزا برگزار کنند!!!

پخش کننده “ناردون” رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی است که نوروز امسال فیلم ۱۷ میلیاردی “من سالوادور نیستم” را روی پرده داشت.