1

دو دیدار با هاشمی⇔یک بار کاملا جدی و یک بار کاملا خندان+عکس

سینماروزان: در ششمین روز از ماه محرم فیلم عاشورایی “رستاخیز” برای علی اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به نمایش درآمد.

به گزارش سینماروزان فارغ از نقطه نظر هاشمی رفسنجانی درباره “رستاخیز” که اکران آن را بلامانع دانست و به مقامات دولتی توصیه کرد هر چه زودتر شرایط اکران آن فراهم شود، برخورد صمیمانه رییس مجمع تشخیص مصلحت با احمدرضا درویش کارگردان و علی قائم مقامی مدیر تولید جالب به نظر می رسید.

در این میان درویش با ذکر خاطره ای از دیداری که سالها پیش همراه با سیف ا.. داد با هاشمی داشت نگاه او نسبت به اهالی هنر را ستود و قائم مقامی با لبخندهای خود نظاره گر درویش بود.

چهره بشاش قائم مقامی در این دیدار کمی متفاوت بود با چهره جدی 5 ماه پیش وی که به همراه جمعی از سینماگران در زمان رونمایی از کتاب “زندگی و زمانه آیت ا.. هاشمی رفسنجانی” با رییس مجمع دیدار داشت.(اینجا را بخوانید)

قائم مقامی مدیر تولید آثاری همچون “چ”، “به رنگ ارغوان”، “شب یلدا” و “متولد ماه مهر” تقریبا در تمام مدت همراهی با درویش پیش هاشمی لبخند بر لب بود و همین باعث شد که تصاویر حضور اخیرش در کنار هاشمی برخلاف تصاویر 5 ماه قبل خرسندکننده تر به نظر برسد!!!

دیدار علی قائم مقامی و احمدرضا درویش با علی اکبر هاشمی رفسنجانی

دیدار اخیر علی قائم مقامی و احمدرضا درویش با علی اکبر هاشمی رفسنجانی

دیدار علی قائم مقامی و احمدرضا درویش با علی اکبر هاشمی رفسنجانی
دیدار اخیر علی قائم مقامی و احمدرضا درویش با علی اکبر هاشمی رفسنجانی

علی قائم مقامی و محمدمهدی عسکرپور در رونمایی از کتاب روایت زندگی و زمانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
علی قائم مقامی و محمدمهدی عسکرپور در رونمایی از کتاب روایت زندگی و زمانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(5 ماه قبل)