1

دو درویش در گلیمی و دو پادشاه در اقلیمی؟+فهرست گزینه‌های احتمالی هیأت داوران فجر

سینماژورنال: در حالی که از سه شنبه هفته جاری 29 دی ماه، بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر هم آغاز خواهد شد به نظر می رسد به زودی باید لیست فیلمهای خارج از مسابقه هم اعلام شود.

به گزارش سینماژورنال بعد از مشخص شدن لیست فیلمهای خارج از مسابقه است که امکان گروه بندی و بستن برنامه نمایش سینماها وجود دارد و البته که در این خلال رایزنیهای لازم برای انتخاب هیأت داوران هم در حال انجام است.

پیش از این از حضور ناصر تقوایی به عنوان رییس هیأت داوران امسال خبر دادیم(اینجا را بخوانید) و حالا “هفت صبح” گزارش داده که گویا مسعود کیمیایی هم دیگر گزینه ای است که برای حضور در هیأت داوران به وی پیشنهاد داده شده است.

گزینه های هیأت داوران

به جز کیمیایی، شهرام اسدی، علی نصیریان، مسعود رایگان و اصغر رفیعی جم از جمله گزینه هایی هستند که برای حضور در هیأت داوران مدنظر هستند.

در این بین انتخاب شهرام اسدی به عنوان کارگردانی که در هیأت انتخاب هم حضور داشته است و می تواند درباره برخی سیاستهای درپیش گرفته شده از سوی هیأت انتخاب به همکاران خود در هیأت انتخاب مشاوره دهد، انتخابی منطقی است.

دو درویش در گلیمی؟؟؟

اما اینکه در هیأت داوران هم مسعود کیمیایی باشد و هم ناصر تقوایی کمی بعید به نظر می رسد. هم کیمیایی و هم تقوایی از پیشکسوتان فیلمسازی ایران زمین هستند و البته که هر دو نیز علاقمندان خاص خود را دارند.

آیا امکان دارد یکی از اینها بپذیرد عضو هیأت داورانی باشد که رییس اش دیگری است؟ آیا امکان دارد کیمیایی با ریاست تقوایی کنار آید یا بالعکس؟