1

دنباله‌روی “نوروز” از “من و تو”؟/محمدرضا نادری تهیه‌کننده پاسخ داد

سینماروزان: ادعای برخی رسانه‌های افراطی درباره ماهیت من‌و‌تویی فیلم روی پرده “نوروز” و اینکه این فیلم به سبک شبکه تلویزیونی منحله “من و تو” به دنبال باستان گرایی پوشالی است، با واکنش تهیه‌کننده فیلم مواجه شده‌.

محمدرضا نادری تهیه‌کننده “نوروز” در متنی اجتماعی نوشت: “نوروز”؛ فیلمی برای ما و شماست. فیلم “نوروز” را بدون حمایت ارگان‌های متولی ساختیم و در اکران هم بدون هر گونه حمایت تبلیغاتی، فیلم را پیش روی مخاطب ايراني قرار دادیم تا یک گام مثبت برداریم به سمت آشنایی فرزندان ایران زمین و خانواده های آنها با آیینی که از نیاکان برایمان مانده.
در این مسیر گاهی نقدهایی ساختاری و محتوایی به کار شده که آن‌ها را روی چشم میگذاریم ولی گاهی نیز می بینیم به جای نقد سازنده، راه تخریب پی گرفته می‌شود و میخواهند با من‌وتو‌بازی، ما و شما مخاطبان را از هم دور کنند.

وی ادامه داد: فیلم “نوروز” فیلمی است پاکیزه و سالم که با پول حلال تولید شده و در تمام مراحل تولید فقط و فقط همراهی عوامل و اتحاد آنها در جهت تولید محصولی بایسته فرهنگ، اسباب تولید اثری باآبرو را رقم زده و خوش‌بختانه با وجود همه کاستی ها در اکران و تخصیص سانس‌های مُرده و خلاء تبلیغات ، باز توانسته‌ رضایت مخاطبان را فراهم کند؛ همین، برایمان کافیست. “نوروز” را حفظ خواهیم کرد!

فیلم نوروز
فیلم نوروز