1

دفاع تمام قد بازیگر زن “اخراجیها۳” از احسان علیخانی

سینماژورنال: دوقطبی شکل گرفته درباره “ماه عسل” و احسان علیخانی در میان مخاطبان سبب ساز آن شده است که برخی چهره های فعال در فضای مجازی نیز به موضع گیری درباره این برنامه و مجری اش بپردازند.

به گزارش سینماژورنال بهنوش بختیاری بازیگر زنی که در اغلب کارهایش از سینما گرفته تا تلویزیون اغلب در حال تکرار یک تیپ کمدی است تازه ترین چهره ای است که به این دوقطبی وارد شده است و تمام قد از احسان علیخانی دفاع کرده است.

این بازیگر که مرتب در صفحه اجتماعیش مطلب می گذرد و مطالبش نیز در کسری از ساعت لایکهای بالا می خورند(!) در این باره در صفحه اجتماعیش می نویسد: تمام قد از برنامه “ماه عسل” تشکر میکنم وخوشحالم که لایه های پنهان اجتماع ما که معمولا در تلویزیون با خوش و بش و خنده وهمه چی گل و بلبله از رویش رد میشن اینقدر واضح، شفاف، ساده و زلال داره گفته میشه.

بازیگر آثاری چون “آژانس ازدواج”، “زنها فرشته اند” و “اخراجیها3” ادامه می دهد: زخمهایی که همه ما داریم و فقط رویش چسب زخم میزنیم که زشتیشو کسی نبینه و جلوی خونریزی روحی رو موقتا بگیره؛ آدمهایی که  کنار ما هستن و نگاهشونم نکردیم چیزهایی هستند که در “ماه عسل” گفته میشود. شاید “ماه عسل” با اجرای فوق العاده احسان علیخانی باعث بشه با مهربانی بیشتری بهم نگاه کنیم.