1

دعوتنامه “گروهبان دوم امین حیایی” برای مخاطبان!!!+ عکس و فیلم

سینماژورنال: امین حیایی بازیگر سرشناس سینما در پیامی ویدیویی یک دعوتنامه تصویری برای مخاطبانی فرستاده است که علاقه دارند اوقات فراغت خود را برای تماشای یک کمدی مفرح صرف کنند.

به گزارش سینماژورنال در این پیام ویدیویی حیایی را با پوششی نظامی می بینیم که از مخاطبان می خواهد به تماشای کمدی “ناردون” بنشینند.

امین حیایی که خود نقش اصلی “ناردون” را بازی می کند در پیام خود به مخاطبان خودش را با نام “گروهبان دوم امین حیایی” معرفی می کند و آنها را دعوت می کند به تماشای “ناردون”.

دعوتنامه تصویری امین حیایی را اینجا ببینید.

“ناردون” که از حضور امین حیایی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، امیر نوری، لیلا اوتادی، شهرام قاعدی و جواد رضویان سود می برد توسط فریدون حسن پور ساخته شده است.

 اغلب لوکیشنهای “ناردون” در طبیعت بکر شمال کشور قرار داشته و فیلم داستانی مفرح را درباره آدمهایی روایت می کند که بنا میشود برای کمک به کاهش هزینه هایشان، مراسم عروسی خود را همزمان با مراسم عزا برگزار کنند!!!

 “ناردون”  از ۲۰ مردادماه در گروه آزادی روی پرده می رود.؛  پخش کننده “ناردون” رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی است و تهیه کننده فیلم، منصور سهراب پور.

پیش فروش بلیتهای “ناردون” در سایت سینماتیکت آغاز شده و علاقمندان برای پیش فروش بلیتهای اینترنتی این فیلم می توانند اینجا را کلیک کنند.

تصویری از امین حیایی در پوشش نظامی

تصویری از امین حیایی در پوشش نظامی