1

دستورالعملی که بعید است با اقبال سینماداران مواجه شود⇐موافقت با بازگشایی سینماها برای فعالیت تا قبل از ۶عصر!!

سینماروزان/کیوان بهارلویی: در پی اعتراضات شکل‌گرفته در چرایی تعطیلی دامنه‌دار سینماها، ستاد ملی کرونا دستور فعالیت سینماها به‌صورت محدود را داده است.

به گزارش سینماروزان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رفع محدودیت‌ فعالیت‌های فرهنگی و هنری و بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر خبر داد.

در پی مصوبه ۱۷ آبان‌ماه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت مشاغل ۲، ۳ و ۴ از ساعت ۱۸ هر روز از سه‌شنبه ۲۰ آبان، همایون امیرزاده رییس اطلاع‌رسانی ارشاد اعلام کرد: از ۲۰ آبان، فعالیت‌های فرهنگی و هنری و سالن‌های سینما و تئاتر پس از یک وقفه طولانی از سر گرفته می‌شود، چرا که شامل رفع محدودیت‌ها شده‌اند.

امیرزاده در ادامه افزود: از این پس سالن‌های سینما و تئاتر می‌توانند براساس این مصوبه تا ساعت ۱۸ فعالیت کنند چون قرار براین نیست که مثلا قهوه‌ه‌خانه‌ها باز باشند ولی سینما بسته باشد. ضمن اینکه وزیر بهداشت هم اخیرا اعلام کردند که پروژه‌های تصویری فعالیت خود را انجام دهند.

به گزارش سینماروزان بعید است قاعده تازه ستاد کرونا مبنی بر باز بودن سینماها تا قبل از ساعت۱۸ با اقبال سینماداران مواجه شود.

از دیرباز سانسهای پرمشتری سینماها مربوط به سانسهای بعد از ۶عصر بوده و از آن سو سانسهای ابتدای روز با حداقل تماشاگر برگزار شده.
حالا و با تعطیلی سانسهای شبانگاهی عملا تغییر وضعیتی برای سینماداران حاصل نخواهد شد.