1

دزدیده شدن لپ‌تاپ یک هنرپیشه زن ایرانی؛ سوژه فیلمی به کارگردانی سناریست “محمد(ص)” مجیدی

سینماژورنال: بیژن میرباقری کارگردانی که سابقه ساخت چهار فیلم “طبقه سوم”، “دوزخ برزخ بهشت”، “روز برمی آید” و “ما همه خوبیم” را در کارنامه دارد به تازگی پروانه ساخت فیلمنامه ای تازه را دریافت کرد.

به گزارش سینماژورنال این فیلمنامه “ربوده شده” نام دارد که تهیه کنندگی آن را جواد نوروزبیگی انجام می دهد. تهیه کننده ای که در هفته های اخیر بواسطه فروش پایین “من دیگو مارادونا هستم” بشدت در کانون توجه قرار داشت.

هرچند عنوان “ربوده شده” بیش از هر چیز یادآور فیلمی با نام “Taken” ساخته لوک بسون فرانسوی است اما گویا داستان “ربوده شده” میرباقری ربط چندانی به آن فیلم ندازد.

آن طور که “تماشاگران امروز” گزارش داده “ربوده شده” داستان هنرپیشه زنی را روایت میکند که لپ تاپ شخصیش سرقت میشود و همین سرقت است که دردسرهای فراوانی را برای وی رقم میزند.

جالب است که شبیه اتفاقی که در “ربوده شده” می افتد چند سال قبل برای یکی از هنرپیشه های زن مشهور ایرانی رخ داده بود و او نیز با دزدیده شدن لپ تاپش گرفتار مشکلات خاص خود شده بود.

معلوم نیست میرباقری که آخرین فعالیت سینمایی اش همراهی مجید مجیدی در “محمد(ص)” به عنوان سناریست و کارگردان دوم کار بود، “ربوده شده” را براساس این اتفاق واقعی نوشته است یا نه اما هیچ بعید نیست همان هنرپیشه زن معروف در این فیلم نقش اصلی را بازی کند!