1

در ویژه برنامه “کلاه قرمزی” به مناسبت روز پدر چه خواهید دید؟

سینماژورنال: “کلاه قرمزی” و دوستانش، ۱۱ اردیبهشت به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) با تدارک ویژه‌ برنامه‌ ای مهمان خانه مخاطبان خود می‌شوند.

 به گزارش سینماژورنال در ویژه برنامه ۱۳ رجب همه عروسک‌های برنامه “کلاه قرمزی” حضور خواهند داشت و تلاش می‌کنند تا با روایت قصه‌های شاد لحظه‌های به یاد ماندنی را برای مردم رقم بزنند.

 مجموعه “کلاه قرمزی” به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که سال‌هاست در نوروز و اعیاد مختلف به خانه خانواده‌های ایرانی می‌آید، این برنامه که با استقبال مخاطبان هم روبرو شده، امسال چند شخصیت عروسکی جدید را معرفی کرد.

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که در ویژه برنامه نوروزی روز پدر آیتمهایی با حضور “آقای همساده” و با محوریت خاطره گویی درباره پدر گنجانده شده است.

 همچنین ایرج طهماسب مجری برنامه نیز در این ویژه برنامه درباره اهمیت پدر در زندگی ایرانیان با “کلاه قرمزی” و “پسرعمه زا” و “ببعی” صحبت می کند.

 دنیا فنی‌زاده، مرضیه محبوب، امیر سلطان احمدی، بنفشه صمدی و محمد لقمانیان از جمله عروسک‌گردان‌های این مجموعه هستند و هنرمندانی چون حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد بحرانی، کاظم سیاحی و… صداپیشگان این مجموعه عروسکی هستند.

 این ویژه برنامه امروز جمعه از ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.