1

در مرکز تهران فیلمی روی پرده است که دی.وی.دی‌ مجازش دو ماه قبل در سوپرمارکتها توزیع شده!!!+عکس

سینماژورنال: هرچند پردیسهای سینمایی شهر تهران بواسطه طیف مخاطبانی که دارند اغلب سعی می کنند آثار روز را روی پرده بفرستند اما این اتفاقی نیست که در سینماهای قدیمی مرکز شهر هم بیفتد.

به گزارش سینماژورنال حوالی میدان انقلاب یک سلسله سینمای فرسوده با نامهای مرکزی و پارس کنار هم وجود دارد.

سینماهایی که آخرین نفسهای خود را می کشند و به دلیل فرسودگی بیش از حد سالن، صندلیها و حتی کیفیت پایین سیستم صوتی-تصویری هیچ گاه پاتوق جدی سینمادوستان نبوده اند.

عمده مخاطبان این سلسله سینماها آدمهایی هستند که به صورت گذری و بیشتر برای استراحت وارد سینما می شوند شاید برای همین باشد که نوع فیلمی که در این سینماها روی پرده می رود هم چندان اهمیتی ندارد.

در یک اتفاق عجیب در روز یکشنبه چهاردهم تیر ماه فیلمی در سینما پارس روی پرده بوده است که دی.وی.دی اش دو ماه قبل در شبکه خانگی توزیع شده است!

این فیلم “آتش بس2” نام دارد که در سبد اکران 93 قرار داشت و البته جزو آثار میلیاردی سال قبل هم بود اما پخش کننده فیلم که گویا خود صاحب این سالن سینما است بدش نیامده که حتی دو ماه بعد از عرضه نسخه ویدیویی اثر در شبکه خانگی، باز هم فیلم را روی پرده بفرستد.

حتی با  فرض فرسودگی سینما و عدم اهمیت میزان فروش آن در فروش نهایی محصولات، اینکه فیلمی که اکران رسمی اش شش ماه قبل به پایان رسیده و دی.وی.دی اش بارها و بارها از اتوبوسهای بین شهری هم پخش شده روی پرده باشد به شدت عجیب و غریب است.

این اتفاق در شرایطی روی می دهد که برخی تهیه کنندگانی که همین حالا فیلمهایشان روی پرده است از کمبود تعداد سالنهای نمایش فیلمهایشان گلایه دارند و مرتب از عدم توزیع مناسب سانسها می نالند.

آتش بس2
اطلاعات فروش بلیت “آتش بس2” در روز یکشنبه/با کلیک بر روی گزینه “خرید بلیت” به صفحه زیر (سینما پارس) می رسید!
آتش بس2
صفحه فروش بلیت “آتش بس2”