1

در سفر به عسلویه رخ داد⇐طعنه‌های تند داریوش ارجمند به رامبد جوان+عکس

سینماژورنال: داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با عید غدیر به عسلویه رفت و با کارکنان مجتمع پتروشیمی آریاساسول دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سینماژورنال ارجمند حین این دیدار ضمن پاسداشت زحمات کارکنان این مجتمع طعنه ای هم زد به رامبد جوان مجری “خندوانه”.

آن طور که “مهر” گزارش داده ارجمند گفت: اقتصاد واسطه گری بر کشور ما حاکم است و همه به فکر این مساله هستند که با خرید و فروش واسطه ای، امرار معاش کنند ولی اینجا شرایط کار اینگونه نیست و خدمت غریبی در اینجا صورت می گیرد. اگر فیلمی در ایران ساخته می شود و هنری صورت می گیرد، به برکت وجود این ثروت عظیم است.

وی ادامه داد: اگر رامبد جوان بتواند به اینجا بیاید و در این شرایط سخت کاری و جغرافیایی برنامه “خندوانه” اجرا کنند و لبخند بر لب کارگران اینجا بنشاند، هنر کرده است وگرنه در بهترین شرایط «بریم، بیایم، هه هه هه گفتن» که هنر خاصی نیست.

هنرمند، نوکر مردم است

داریوش ارجمند در جایی دیگر از سخنانش گفت: سه شعار در زندگی دارم؛ عبودیت خداوند، نوکری مردم، خدمت به فرهنگ سرزمین و امروز به همین دلیل این کارگران خیس عرق را عاشقانه بغل می کردم چون ایشان به معنای واقعی، در حال خدمت به رفاه کشور و مردم هستند.

این بازیگر افزود: اعتقاد دارم هنرمند، نوکر مردم است و اگر روزی خودش را برتر از مردم بداند، روز مرگ اوست چرا که راز جاودانگی هنر که همان مردم داری است را با خود ندارد.

داریوش ارجمند در عسلویه
داریوش ارجمند در عسلویه