1

در زمان اکران #آژانس_شیشه‌ای، همکاران سلحشور(!) بر مسند قدرت بودند!/آژانس شیشه‌ای را پایین کشیدند تا #دوزن بفروشد!/#مهدی_کریمی مدیر وراهنر و تهیه‌کننده فیلم مطرح کرد

سینماروزان/سارا بقایی: آن سال‌ها مانند این سالها نبود که وقتی فیلمی می فروشد روی پرده میماند تا رکورد بزند. از این دست اتفاقات و پایین کشیدن آثار بفروش از از پرده در تمام این سالها کم اتفاق نیفتاده است.

مهدی کریمی تهیه‌کننده فیلم آژانس شیشه‌ای با بیان مطلب فوق به خبرگزاری ایرنا گفت: آژانس شیشه ای تیرماه ۷۷ روی پرده رفت و در اوج فروش بود اما از پرده پایین آمد آن هم به این بهانه که فیلم های دیگر باید دیده شوند!!

وی ادامه داد: فیلم آژانس شیشه ای را برداشتند که اکران دو زن (تهمینه میلانی) عقب نیفتد و آژانس شیشه ای آن سال تا روز آخر بالاتر از کف فروش بود و حتی سینماداران هم از این پایین کشیدن فیلم از روی پرده ناراضی بودند اما چون ابلاغی بود چاره ای جز انجامش نبود!!!

این تهیه کننده سینما در پاسخ به این پرسش که چه کسانی تصمیم به قطع اکران گرفتند و آیا همکاران کاراکتر سلحشور فیلم (اشاره به نیروی امنیتی آژانس شیشه ای با بازی رضا کیانیان) چنین تصمیمی گرفتند؟ اظهار کرد: آن زمان همکاران سلحشور بر مسند قدرت بودند ولی حتی در آن دوره و سال ها فیلم های دفاع مقدسی در بحث مواد خام و تولید از سوی نهادهای فرهنگی حمایت می شدند با این حال جلوی ادامه اکران آژانس شیشه ای را گرفتند؛ آن زمان می گفتند چون این فیلم جایزه گرفته (رکورد سیمرغ های فجر را زده بود) است، نیازی به حمایت ندارد!!! و همان حمایت‌های مابقی فیلم‌ها را هم از این فیلم نکردند.

مهدی کریمی تهیه‌کننده: همکاران سلحشور، آژانس شیشه‌ای را پایین کشیدند تا دوزن بفروشد؟؟
مهدی کریمی تهیه‌کننده: همکاران سلحشور، آژانس شیشه‌ای را پایین کشیدند تا دوزن بفروشد؟؟