1

در حال و هوای #بانو_ی_مهرجویی؟/فیلم تازه کیانوش عیاری درباره چیست؟+فهرست بازیگران

سینماروزان: کیانوش عیاری سه دهه پس از ساخت کمدی روز باشکوه باز هم قصد ساخت کمدی دارد؛ یک کمدی با نام #رکر که رضا عطاران نقش اصلی آن خواهد بود.

روزنامه اعتماد در گزارشی پیرامون #رکر آورده است: عياري «ركر» را با حال و هواي فيلم‌هاي بيلي وايلدر مي‌سازد. «ركر» اگرچه فيلم كمدي به شمار نمي‌رود اما فضاي مفرح و كاملا شيريني دارد و در حال و هواي فيلم‌هاي بيلي وايلدر قرار مي‌گيرد.

بازيگراني نظير پژمان جمشيدي، رضا عطاران، مهران رجبي، ريما رامين‌فر و ابوالفضل پورعرب در آن به ايفاي نقش مي‌پردازند و در صورت توافق هديه تهراني هم نقش كليدي در اين فيلم دارد. داستان فيلم جديد عياري درباره مرد متمولي است كه ويلاي شمال خود را به دست باغبانش مي‌سپارد و به خارج از كشور مي‌رود اما باغبان در نگهداري از اين ويلا دچار بحران بزرگي مي‌شود.

به گزارش سینماروزان، خلاصه داستان #رکر یادآور فیلم‌ #بانو ساخته داریوش مهرجویی است. در #بانو زنی از طبقه مرفه سرخورده و دلشکسته از خیانت همسرش، آگاهانه خانه‌ اعیانی‌اش را مامن افرادی فقیر می‌کند و حالا در #رکر، این مردی ثروتمند است که ویلای اعیانی را به دست باغبان می‌سپرد.

#بانو در انتهای دهه شصت و ابتدای دهه هفتاد تولید شد و به‌خاطر تفسیرهای فرامتنی، نزدیک یک دهه توقیف بود تا پس از دوم خرداد ۷۶ بالاخره روانه اکران شد. بیتا فرهی، عزت انتظامی، خسرو شکیبایی، سیما تیرانداز و فردوس کاویانی ازجمله بازیگران بانو بودند.

#رکر از پانزدهم شهريور رسما در شهر نور كليد مي‌خورد. آن‌طوركه پيش‌بيني شده اولين نمايش فيلم در جشنواره فيلم فجر ۴۱ خواهد بود.

فیلم رکر کیانوش عیاری یادآور بانوی مهرجویی است؟؟
فیلم رکر کیانوش عیاری یادآور بانوی مهرجویی است؟؟