1

در اولین روز فروش بلیتهای جشنواره رخ داد⇐هرج و مرج و شلوغی بیش از حد در پردیس ملت+عکس⇒پای مدیر گروه دولتی کم مخاطب هم به ماجرا باز شد!

سینماروزان: ناکارآمدی سامانه سینوگرام در فروش آنلاین بلیت سبب ساز آن شد که اولین روز اعلام شده برای تحویل حضوری بلیت در پردیس ملت، هرج و مرج و شلوغی و نارضایتی مخاطبان باشد که بیش از هر چیز به چشم بخورد.

به گزارش سینماروزان حجم بالای مخاطبان باعث شده فقط آنهایی را وارد محوطه بلیت فروشی کنند که علاوه بر پیامک ثبت نام، پیامک خرید بلیت هم برایشان آمده است و همین باعث شده بسیاری از مخاطبان مجبور باشند بیرون پردیس و در سرمای روز برفی پنجم بهمن بمانند!!!

پر شدن ظرفیت اغلب سالنهای مهم از آزادی گرفته تا فرهنگ و کوروش و ملت هم موجب شده بسیاری از مخاطبان نتوانند براساس الویتهای تعیین شده بلیت بگیرند و همین امر سبب ساز درگیری لفظی فراوان میان متصدیان فروش بلیت و مخاطبانی شده که از همان ساعات ابتدایی روز جمعه در سایت ناکارآمد سینوگرام ثبت نام کرده بودند.

در برابر نارضایتی مخاطبان نه تنها پاسخی منطقی به آنها داده نمی شود که فقط از مخاطبان خواسته می شود در صورت عدم تمایل به خرید بلیت در سینماهای پرت و دورافتاده، پردیس ملت را ترک کنند.

مدیر گروه دولتی هنروتجربه نیز به واسطه فروش حضوری بلیتی، پستی تازه یافته و به عنوان متصدی تاییدیه بلیتهای مخاطبان مشغول به کار است.

صدالبته که خالی بودن سالنهای هنروتجربه از مخاطب باعث شده ایشان هم تجربه مدیریت برخورد با مخاطب انبوه و ناراضی را نداشته باشد و نتواند کمترین برنامه ای برای قانع کردن مخاطبانی داشته باشد که یکی از بدترین شرایط فروش بلیت را امسال تجربه کردند.

علم الهدی در پردیس ملت
علم الهدی در پردیس ملت/خسته از ناتوانی در اقناع مخاطبان ناراضی؟!