1

در «آشوب» خواهید دید⇐از آوازخوانی کوروش تهامی تا حرکات موزون غلامحسین لطفی+فیلم

سینماروزان: در سینمای تکرارزده ما که اغلب آثار سینمایی محصور شده اند در لوکیشنهای داخلی و داستانهایی با محوریت خرده مصائب زناشویی اکران دوم نوروز فیلمی به نام «آشوب» را به خود خواهد دید که بلحاظ تنوع لوکیشن و البته طراحی داستانی پرشاخ و برگ جزو آثار متفاوت سینمای ایران است.

«آشوب» در برنامه اکران دوم نوروز بعد از «یک روز بخصوص» در گروه سینمایی آزادی روی پرده خواهد رفت؛ فیلمی که در دل تاریخ داستانی مفرح را درباره اولین فارغ التحصیل ادبیات دانشگاه تهران روایت می کند؛ فارغ التحصیلی که از پیش پرده خوانی در لاله زار شروع میکند اما رفته رفته بالا می کشد و موقعیتهای متفاوتی را تجربه می کند.

«آشوب» را کاظم راست گفتار ساخته که پیش از این سابقه ساخت آثاری همچون «نقاب» و «چک» را در کارنامه داشته است. فیلمی پربازیگر که جایگاهی خاص هم برای موسیقی ایرانی تدارک دیده است.

کوروش تهامی بازیگر نقش اصلی «آشوب» است و در کنار وی بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فرهاد آییش،فخرالدين صديق شريف، داريوش كاردان، همايون ارشادى، رضا فياضى، سعيد اميرسليمانى، رضا بنفشه خواه، آشا محرابى، ليلا اوتادى، ميرطاهر مظلومى، غلامحسين لطفى، مژگان غلامى، بهرام سرورى نژاد، خسرو اميرصادقى، شروين اميرصادقى و با حضور داریوش فرهنگ و شهره لرستانی ایفای نقش کرده اند.

در تازه ترین تیزر منتشر شده از «آشوب» کوروش تهامی را در حال آوازخوانی در لاله زا می بینیم در حالی که در میان مخاطبان غلامحسین لطفی در حال حرکات موزون دیده می شود.

برای دیدن این تیزر اینجا را ببینید.